Beste,Onze klacht heeft betrekking op een waterontharder van Aqua Service.Op 06/06/23 stond er water in onze garage doordat de waterverzachter overloopt. Een technieker kon pas op 20/06/23 ten vroegste langskomen. De dag voordien stuurt men een bericht met de tijdsslot wanneer de technieker zou langskomen. Dit was tussen 12u-14u. Om 11u kreeg ik een telefoon van de technieker dat hij aan de deur stond en niemand opendeed. Hierna reed hij weg zonder terug te komen tijdens de vooraf meegedeelde tijdsslot. Men heeft ons ook niet verwittigd omtrent de uurwijziging. Ondertussen loopt ons waterverzachter nog steeds over.Verder vertelt men dat wij geen garantie genieten doordat er geen jaarlijks onderhoud op het toestel werd uitgevoerd. Het toestel werd aangekocht in 2017 door de vorige eigenaren. Sinds 2022 zijn wij de nieuwe eigenaren van de woning en hebben wij een jaarlijks onderhoud uitgevoerd. Toch blijft men zeggen dat het toestel niet meer onder garantie valt, desondanks wij jaarlijks onderhoud laten uitvoeren (feb/23 was de laatste keer).Wij hebben nooit een contract moeten ondertekenen en werden hier nooit van op de hoogte gebracht dat dit een vereiste was voor de garantie. De vorige eigenaars zouden geen onderhoud hebben uitgevoerd volgens Aqua Service. Wij weten niet of dit klopt of onwaar is.Het toestel zou volgens Aqua Service 10 jaar garantie moeten genieten, waarschijnlijk 2 jaar wettelijk met dan nog 8 jaar door de fabrikant extra.Aqua Service behandelt ons slecht. Voor garantie moeten wij een nieuw toestel kopen volgens hen. Dit kan niet correct zijn volgens ons maar een verdoken manier om een nieuw toestel aan te kopen.Wat zijn onze mogelijkheden om hiermee verder te gaan? Wij hebben al contact opgenomen met Aqua Service maar de service is er niet.Mvg