Terug

Garantie en antwoorden en loze beloftes

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: TOMMY TELESHOPPING

29/11/2023

Beste, Mijn moeder bestelde 2 jaar een terug een DR-HO'S MotionCiser. Deze was kapot net voor de 2 jaar. Teleshoppping beweerde dat er slechts een garantie was van 2 jaar maar toch lieten ze het toestel opsturen door mijn moeder (betalend) om dan, ondertussen nu 3 maanden, ons aan het lijntje te houden. Eerst was het niet toegekomen, dan lieten ze weten dat het er was (na een klacht van Bpost) om dan te zeggen dat er geen garantie was. Na eindeloze discussies vroegen wij om het toestel terug te sturen naar mijn moeder (zo konden we mss kijken om het ergens te laten herstellen), bijna elke week is er mailcontact met loze beloftes. Een maand nu en het toestel is nog altijd niet ontvangen. Mijn moeder is 80 jaar. Teleshopping is vooral oplichting naar oudere mensen toe. Waarom wordt dit niet verboden ? Ik ben van mening dat ze 2 jaar garantie moeten bieden, een betere service naar de klanten toe. In dit geval vind ik dat ze een nieuw toestel moeten bezorgen of een volledige terugbetaling

Berichten (1)

TOMMY TELESHOPPING

Naar: C. V.

29/11/2023

- Please type your reply above this line -Beste klant,Hartelijk dank voor uw mail.Uw vraag is in goede orde ontvangen. Wij streven ernaar om uw mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Tommy Teleshopping[YK753K-53PRK]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform