Terug

Garantie die niet toegepast word en valse beschuldiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Orange Insurance

31/08/2023

Beste.Ik had een gsm via orange met extra verzekering. 1e claim op 12 mei 2023 gedaan. Uiteindelijk hadden wij na 29 juni nog steeds het toestel niet. Dit heeft weken geduurd om de enveloppe te krijgen om deze op te sturen. Op 29 juni kregen we een refurbished toestel met schade. Ik heb deze via klacht gemeld en werd weer opgestuurd. Uiteindelijk op 14 juli 2023 hebben ze dit toestel weer terug gestuurd. Het toestel werkt niet meer. En werd weer naar hun verstuurd. Maandag 28 augustus 2023 weer een dossier geopend. Deze werd dan gisteren 30 augustus opgestuurd. Vandaag hebben ze deze aangekregen en weer terug verstuurd. Zeggen ze valschade dus dit word niet gedekt. Het toestel had nog plastiek rond de randen, altijd een hoesje rond. Dit toestel is niet gevallen. De mensen van de orange shop in genk shopping 1 hebben zelf het toestel nog nagekeken en gezegt deze terug opgestuurd moest. En het hoogstwaarschijnlijk het moederbord was die kapot was en dan is het einde verhaal. Nu komt die verzekering af met valschade in de hoek. Jammer genoeg had ik een mail 29 juni gestuurd die ontvangen te hebben met schade waar zij die terug stuurde en beweerde er geen schade was. Het hele gedoe heeft geduurd van 12 mei 2023 tem 14 juli 2023 waar ik het opgegeven heb. En dan nu letterlijk 1 maand en 14 dagen later werkt hij niet meer. Alsook heeft samsung problemen met de a serie gsms. Waar dit probleem ook onder valt. Het toestel is zonder enige valschade door ons toedoen opgestuurd. Ik ben hun manier van klanten te behandelen beu.

Berichten (3)

Orange Insurance

Naar: S. M.

05/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Orange Insurance

Naar: S. M.

05/09/2023

BesteHierbij bevestigen wij de ontvangst van uw schriftelijke klacht die wij zullen onderzoeken.Als blijkt dat bepaalde aspecten om verduidelijking vragen, zullen wij u contacteren alvorens een standpunt in te nemen.Hoe dan ook streven wij ernaar om u zo snel mogelijk een antwoord te geven.Met vriendelijke groetenUw dossierbeheerderSPB Benelux BVBARoderveldlaan 3 2600 Antwerpenwww.spb.be- FSMA 102042ABonjour,Nous accusons réception de votre plainte ce jour.Nous lavons enregistrée et elle fera lobjet dune enquête approfondie.S'il apparaît que certains aspects nécessitent des éclaircissements, nous vous contacterons avant de prendre position.Nous nous efforçons de vous répondre dans les meilleurs délais.Cordialement,Votre gestionnaire de sinistreSPB Benelux BVBARoderveldlaan 3 2600 Antwerpenwww.spb.be- FSMA 102042ADear,We acknowledge good receipt of your complaint, which we will further investigate.If it appears that certain aspects require clarification, we will contact you before taking a position.We do our utmost to revert to you in the shortest delays.Kind regards,Your claim handlerSPB Benelux BVBARoderveldlaan 3 2600 Antwerpenwww.spb.be- FSMA 102042AVan: Orange Mobile Insurance claims@orangemobileinsurance.beVerzonden: zaterdag 2 september 2023 13:25Aan: complaints complaints@spb.beOnderwerp: Fw: Klacht - Garantie die niet toegepast word en valse beschuldiging - (CPTBE01866531-57)Bien cordialement - Met vriendelijke groetenVotre gestionnaire de sinistre - Uw schadebeheerderSPB Benelux BVOrange Mobile InsuranceRoderveldlaan 3 - 2600 Berchem078/ 15 05 23claims@orangemobileinsurance.be

Orange Insurance

Naar: S. M.

14/11/2023

Bonjour,Nous avons pris connaissance du dossier.Malheureusement le dossier/GSM rentré pour réparation des suites d'une panne, comportait des traces évidentes de dommages matériels.Après maintes investigations auprès du transporteur, il s'avère que le colis n'était pas endommagé lors du transport et de ce fait nous ne pouvons pas confirmer le dommage existant.Il nous est dès lors impossible de désolidariser la panne des dommages matériels notifiés.La déclaration de sinistre ne corrobore pas les dommages au GSM et nous ne pouvons pas confirmer la garantie dans ces circonstances.Le dossier est désormais clôturé sans suite.Bien à vous,Complaint TeamAIG Europe SA (Belgium Branch)Pleinlaan 11, Boulevard de la Plaine B-1050 Brussels Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform