Geachte mevrouw/heer,
Op 30 April kocht ik een Monitorscherm, model U2724D, met 3j basic support.
3 maand na de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, kwam er plots vuur uit het scherm vlak aan de rechter rand en sindsdien is het scherm dood. Het vertoont ook een kleine barst rond deze plek. Een detailfoto werd jullie toegestuurd. Hierop is te zien dat de kast géén schade heeft, en dat enkel onder het scherm er iets heeft gegloeid.
Op 6 augustus heb ik contact opgenomen met jullie technische support en die hebben me wandelen gestuurd. Zogezegd valt dit niet onder de basic support, maar is dit "accidental damage".
Nu weet ik niet wat er accidental damage kan zijn aan een oververhitting binnenin het scherm. De support kon mij ook niet uitleggen waarom het dan 'accidental damage' is, enkel dat ik pech had en dat zij mij niet verder kunnen helpen.
In het licht van het bovenstaande, en rekening houdend met het feit dat we op dit scherm 3jaar basic support hebben genomen, verzoek ik om herstelling of vervanging van het product, zonder kosten voor mij.
Met vriendelijke groet,
Steven Van Heddegem
Bijlagen:
• aankoopsbewijs
• foto van de schade
Bijlagen:
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs