Beste, Ik heb een dure kookset cadeau gekregen maar bij het eerste gebruik viel de inferieure kwaliteit al meteen op. De eerste pan die ik gebruikte bleek defect, op zich leek me dat geen probleem aangezien de verkoper beloofde dat er een levenslange garantie op de kookset geldt. Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantendienst waar men telkens sluw en onbehulpzaam reageert. Uiteindelijk mocht ik de pan toch naar de winkel brengen. De winkelverantwoordelijke zag direct dat de pan defect was en hij zou mij een nieuwe pan bezorgen, dat zou wel 4 weken duren maar dat was voor mij geen probleem. Nu zijn we 2 maanden verder en ik had nog steeds niets gehoord dus ik ging naar de winkel om navraag te doen. Daar aangekomen bleek mijn oude, defecte pan daar nog steeds te liggen met een flesje schoonmaakproduct bij. De pan is helemaal niet vuil dus daar zie ik geen oplossing in. Als T&T producten van hoogstaande kwaliteit en een levenslange garantie belooft is dat een leugen! Ik heb zelden zo’n onvriendelijke en onbehulpzame klantendienst meegemaakt. Ze laten mensen enorm veel geld betalen voor slechte kwaliteit om ze daarna aan hun lot over te laten.