Terug

Garantie artikel kapot geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: bol.com

02/09/2023

Beste,Ik had een monitor besteld via bol een goede 2 jaar geleden waar er 3 jaar garantie op zit. Ondertussen heb ik na een goeie 3 weken een reparatie scherm ontvangen maar door slechte verpakking is deze kapot geleverd. Ik krijg hier uiterlijk weinig hulp van bol.com van.Hieronder de mail die ik nu nog eens naar hun zal sturen met fotos:Beste,Dus om hier nog eens op terug te komen zal ik het scherm wederom als reparatie terugsturen naar bol. Ik wens hier dan ook als hij direct toekomt bij oftewel een nieuw scherm of mijn geld terug. Ik stuur mijn scherm op naar jullie en krijg een kapot scherm terug gestuurd naar mij. Ik ben helemaal niet tevreden met de afhandeling hiervan.Zoals je kan zien op volgende afbeelding zijn op grijze achtergrond allemaal groene lijnen te zien op de linkerkant van het scherm. Dit gebuurt enkel onder bepaalde scherm modussen. Zoals ook te zien op de youtube link.https://imgur.com/gh4X7BYhttps://imgur.com/KKFV173https://imgur.com/T7DphSphttps://youtube.com/shorts/lU96FFYhSQU?si=t28U79EWQFL8UfOtAlsook wordt er door u gezegd geen schade te zien bij jet filmpje maar u kan duidelijk zien dat het scherm slecht verpakt is geweest. Geen enkele bescherming aan de zij kanten van het scherm wanneer deze naar mij is opgestuurd.Ik voegde dan ook filmpje toe en fotos van al een kleine krak in linker onderkant scherm en dit wordt door u gewoon onder de tafel geveegd.U kan duidelijk zien dat het frame van het scherm een duw heeft gehad op deze hoek. Ik zal de fotos ook nog eens extra toevoegen zoals hiervoor.https://imgur.com/gallery/IWQ2B0SAlsook hier nog even een screenshot van mijn video die maakt toen ik de doos open deed https://imgur.com/gHlWV02Hier kan je duidelijk zien dat geen bescherming rondom het scherm is en onder en bovenkant. Het verbaast me dan ook niet dat er tijdens het transport iets gebuurt hiermee.Ik hoop dus zo snel mogelijk een oplossing want ondertussen vind ik dit toch al belachelijk.Met vriendelijke groetenThibaut


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform