Terug

garantie airpods

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

K. V.

Naar: MediaMarkt

18/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 10 april 2024 kocht ik Airpods van het merk Apple (Apple MV7N2ZM/A AIRPODS W/CHARGING CASE) in uw winkel en betaalde ik er € 126,00 voor. Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, het linkeroortje werkt niet meer en lijkt ook niet meer te kunnen opladen in de case. Op 23 oktober 2024 ging ik voor de eerste keer naar uw winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn Airpods werden hersteld en ik hoefde geen kosten te dekken aangezien mijn product binnen garantie valt. Toen ik mijn "herstelde" Airpods ophaalde en testte, merkte ik dat het product nog steeds defect was. Ik volgde opnieuw de procedure en gaf mijn product af bij Mediamarkt Roeselare. De tweede maal is mijn verzoek afgewezen omdat het product waterschade zou bevatten. De reparatiekost zou komen op € 254,62. Wanneer ik mijn product ongerepareerd terug wenste te ontvangen zou ik hiervoor € 48,80 betalen. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat mij in de winkel (filiaal Roeselare) meermaals is gewezen op het feit dat mijn product nog binnen garantie valt. Daarbovenop ben ik niet geïnformeerd over de kosten die ik zou moeten betalen indien in mijn (half) werkende product terug zou wensen. Ik stel mij vragen aangezien de eerste maal geen kosten zijn aangerekend wanneer ik mijn product terug ontvangen heb, de tweede maal was dit wel het geval. Overeenkomstig de wettelijke garantie, verzoek ik dan ook dat de kosten om het product na te kijken voor herstelling en het transport van en naar het herstelcenter binnen deze garantievoorwaarden vallen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Betalingsbewijs • Afgiftebewijs • Prijsopgave

Bemiddeling door Testaankoop 24 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform