Beste, ik bestelde op 26/11/2020 een AEGwasmachine L8FBE96S van 799€ (ipv999€) bij Coolblue en bij de telefonische registratie op 080031746 kreeg ik 2 jaar fabrieksgarantie indien ik een extra verzekering zou afsluiten kon ik langer garantie krijgen mits maandelijkse betalingen van 3,99€ denk ik, maar vond dit wel wel te duur om voor een nieuwe wasmachine al te betalen en deed het dus niet, op 31/12/2020 zag ik in een reclamefolder van een verdeler uit de buurt een gelijkaardige wasmachine voor 799,99€ ipv 949€ en met 5 jaar fabrieksgarantie, ik stuurde een e-mail met foto's in bijlage (factuur, registratie fabrieksgarantie, wasmachine in folder en naam/adres van de verkoper ervan) waarom ik slechts 2 jaar garantie kreeg een maand eerder. Ik kreeg vrij snel antwoord dat mijn aangekochte wasmachine niet tot de 5 jaar garantie behoorde wat me verbaasde want het zag er helemaal hetzelfde uit, ook qua prijs en programma's, ook wat de unieke ökomix technology betreft en 10 jaar enkel op de motor. Ik beantwoordde daarom ook de e-mail dat het hetzelfde was. Daarna kreeg ik antwoord dan mijn wasmachine niet hetzelfde type was het is nl een AEG L8FBE96S en die heeft slechts 2 jaar garantie, enkel de AEG L8FSE96S heeft 5 jaar garantie. Ik ben dan de 2 types gaan vergelijken, maar ik vind geen verschil tussen deze 2 types buiten de garantie 2-5 jaar natuurlijk, alles is hetzelfde qua prijs, vuilgewicht 9kg, tot 1600 RPM toerental, droogresultaat A, energieklasse A+++-50%, dezelfde 10 programma's, water- en energieverbruik, wassen 51dB en centrifugeren 77dB, ... noem maar op en toch geeft AEG maar 2 jaar fabrieksgarantie op mijn toestel, is er dan toch iets fout/louche aan dit type dat er dit verschil op zit? Kunnen jullie dit uitzoeken aub?Ik kan e-mails en foto's doorsturen mocht dit nodig zijn.Vriendelijke groeten,M. Swinnen