Terug

Garagepoort: Fout Glas

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

B. T.

Naar: WINSOL

31/07/2024

Beste, Sedert 3/05 ben ik met jullie in contact over onze garagepoort die geïnstalleerd is met een verkeerd glas. Het misverstand is ontstaan op mail tijdens de opmaak van de offerte maar desondanks dat ik tot 2x toe in de mail gevraagd heb om bevestiging over welk glas het zou zijn, liet Winsol blijken dat het toch onze fout is. Ik heb mijn best gedaan jullie te begrijpen en steeds vriendelijk te woord te staan tijdens dit voorval. Zelfs zo accommoderend dat ik bij het voorval nog water bij de wijn wou doen, zolang het glas maar uit de poort werd gehaald. Intussen zijn we minstens 20 telefoontjes en verschillende mails verder maar, nog steeds geen antwoord. Nog vanuit jullie lokaal team te Antwerpen (salesmanager en verkoper) als Winsol HQ is er niemand die ons te woord kan of wil staan. Toch blijven de reminders voor de laatste 10% te betalen wel komen. Maar die heb ik met jullie finance team keurig stop laten zetten omdat wanneer er geen oplossing komt, de laatste 10% dan ook uitblijft. Na 2 maanden geen antwoord te ontvangen van jullie team ben ik niet meer bereid om water bij de wijn te doen en had ik graag ontvangen wat ik besteld had. In bijlage kan u de bestelbon vinden van de poort + bijgaande communicaties, eerder eenrichtingsverkeer sinds er geen antwoord op komt. Graag bij einde bouwverlof binnen 5 werkdagen antwoord én oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform