Terug

Garage Boone -Eke (B) : niet uitvoeren onderhoud A7 na afgifte voertuig Mercedes B klasse

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

15/07/2022

Op 29.06.2022 overhandigde ik mijn voertuig Mercedes B voor onderhoud A7 bij Garage Boone Begoniastraat 16 Eke na afspraak bevestigd via mail en SMS de dag ervoor, volgens de offerte van 24.05.2022 zaakvoerder Marc Boone (alles in bijlagen). Na 5,5 uur en op het afgesproken tijdstip bij afhalen was er NIETS aan mijn voertuig van onderhoud uitgevoerd. Er was wel degelijk een klembord met werkorder voor mijn voertuig waaraan de sleutel gehecht. De aanwezige service manager Nick (heymans of zoiets) deed enorm uit de hoogte en totaal klantonvriendelijk om de blunder te maskeren (wat was er : een feestje, een andere klant met een probleem in de plaats genomen, ... geen enkel toelichting of excuus).Toen ik compensatie vroeg voor de kilometers om het voertuig opnieuw aan te bieden (2 X 35 km H/T) was er onenigheid terwijl het zijn/hun fout was, ook het voorstel voor afhalen bleek plots te vervallen gezien de afstand. Toen ik voorstelde om van het onderhoud A7 (service A + automaatolie/filters) enkel de service A uit te voeren (om in orde te zijn met Mobilo die op die dag verliep) en later of volgend jaar dan de automaatolie werd dit PERTINENT geweigerd (met missen schoolfeestje kleinkind had hier niets mee te maken). Hij stelde dan voor dat de zaakvoerder Marc Boone mij zou contacteren om een nieuwe afspraak, eventueel afhalen en compensatie te bespreken. Ik heb dit alles diezelfde avond 28.06 via mail doorgegeven aan Boone Marc ( tot op heden 15/7 zonder antwoord). Via de chat Mercedes heb ik klacht ingediend na 1 week, men zou mij binnen de 2 dagen contacteren : NIETS. Op 13/7/2022 opnieuw via de chat de klacht herhaald : men zou mij van garage Boone binnen de 2 dagen contacteren : terug NIETS (chat Mercedes telkens met Mike).Ondertussen is het onderhoud al bijna drie weken te laat, en dus is MOBILO waar Mercedes zo mee uitpakt ook verlopen.Aangezien ik alle nodige stappen deed in deze onrechtvaardigheid, mail naar zaakvoerder, klacht via chat Mercedes 2 X en men potdoof blijft bijGarage Boone dien ik deze klacht nu in via Test-Aankoop. Het is de taak van Mercedes Belgium Benelux om de dealers/erkende herstelpunten te wijzen op hun verantwoordelijkheden die zij aangaan bij de klanten met een Mercedes. Mijn voertuig was de eerste vier jaar steeds in onderhoud bij Mercedes (onderhoudscontact Autosalon 2017, dit is het eerste onderhoud hierna). Ik had reeds eerder onregelmatigheden gemeld aan Mercedes maar als er -zoals nu- niets aan wordt gedaan blijft dit voortduren. Laat de klanten een score/commentaar geven aan de garages zodat anderen dit kunnen lezen.Vraag is of deze garage die nu op de vingers getikt wordt wegens de slechte service nog een degelijke service zal uitvoeren overeenkomstig alle reclames van Mercedes?Klant Decock L. en Lefebre I. (lid test-aankoop)

Berichten (1)

I. L.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

24/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform