Terug

Gamma levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. F.

Naar: GAMMA (Webshop)

19/06/2021

Beste,Ik bestelde op 16 juni 2021 online een tuinhuis. Ik koos voor levering aan huis omdat ik niet in staat ben dit zelf te vervoeren. Ik krijg een mail dat dit 18 juni 2021 zal geleverd worden. Ik vraag en krijg voor deze dag verlof oo het werk. Op 18 juni 2021 krijg ik om 4.18u dat het niet 'vandaag' maar 'morgen' zal geleverd worden. Ook daar plan ik een vrije dag. Voor beide dagen heb ik hulp ingeschakeld om het tuinhuis in elkaar te zetten. Op 19 juni 2021 hoor ik tegen de middag nog geen nieuws over de levering dus ik neem zelf contact op met de klantenservice. Daar wacht ik 30 minuten vooraleer ik te woord wordt gestaan om dan te horen dat het niet zal geleverd worden en ik begin volgende week bericht zal krijgen. 1) Ik vind het niet kunnen dat ze zich zelf niet aan de afspraak houden2) Ik moet zelf contact opnemen om dan te horen dat ze 'niks kunnen doen'.3) Ik mis hierdoor 2 werkdagen.4) Ik verlies hierdoor 2 verlofdagen5) Ik moet 2 dagen op rij hulp boeken voor nietsIk vind dit erg ongepast. Ik ben zwaar teleurgesteld. Moet ik nu opnieuw verlof vragen voor de levering? Moet ik 3 dagen hulp boeken voor 1 dag werk? Buiten een 'sorry voor het ongemak' wat staat hier tegenover? Zullen zij de leveringskosten terugbetalen, alsook mij 2 werkdagen vergoeden alsook de hulp die ik geboekt heb? Gaan zij het tuinhuis in elkaar komen zetten na mijn werkuren?Alvast bedankt,Ik ben zeer boos en teleurgesteld.Evelyne Fairon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform