Beste,Op 6 november 2017 kocht ik bij jullie een Nintendo Switch. Echter, bij één van de bijgeleverde joy-cons (de linker), ondervind ik momenteel problemen. Zo ontvangt de joystick hiervan steeds input ook al doe ik niets. Dit probleem bij Nintendo's joy-cons is welbekend onder de naam 'analog drift' (https://www.imore.com/how-fix-controller-drift-your-joy-cons). De aangeraden 'trucjes' om dit te herstellen, werken echter niet bij mij. Voorts wil ik ook niet zelf de joy-con uit elkaar halen zolang deze nog binnen de wettelijke garantie van 2 jaar valt.Hierdoor kan ik het product niet gebruiken waarvoor het normaal dient: het maakt het spelen van vele spellen ondragelijk tot zelfs onmogelijk (bv. bij Xenoblade Chronicles 2 stopt het personage met aanvallen zodra nog maar de lichtste beweging gemaakt wordt).Ik kom echter zojuist terug van Game Mania Gent-Dampoort waar me verteld werd dat ik voor een nieuwe joy-con zou moeten betalen omdat de fabrieksgarantie van Nintendo slechts 1 jaar betreft. Desondanks staat uitdrukkelijk vermeld op jullie website (https://www.gamemania.be/FAQ) Op al onze consoles zijn naast de geldende fabrieksgarantie ook de wettelijk bepaalde garanties van toepassing. De fabrieksgarantie mag dan misschien maar 1 jaar gelden, de wettelijke garantie bedraagt nog steeds 2 jaar.Ondanks ik dit alles uitdrukkelijk in jullie winkel vermeldde, wensten jullie toch niet jullie verantwoordelijkheid op te nemen.Langs deze weg hoop ik dat jullie dan toch nog beslissen om dit te doen.