Terug

Game Mania wenst wettelijke garantie niet toe te passen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Game Mania

18/04/2019

Beste,Op 6 november 2017 kocht ik bij jullie een Nintendo Switch. Echter, bij één van de bijgeleverde joy-cons (de linker), ondervind ik momenteel problemen. Zo ontvangt de joystick hiervan steeds input ook al doe ik niets. Dit probleem bij Nintendo's joy-cons is welbekend onder de naam 'analog drift' (https://www.imore.com/how-fix-controller-drift-your-joy-cons). De aangeraden 'trucjes' om dit te herstellen, werken echter niet bij mij. Voorts wil ik ook niet zelf de joy-con uit elkaar halen zolang deze nog binnen de wettelijke garantie van 2 jaar valt.Hierdoor kan ik het product niet gebruiken waarvoor het normaal dient: het maakt het spelen van vele spellen ondragelijk tot zelfs onmogelijk (bv. bij Xenoblade Chronicles 2 stopt het personage met aanvallen zodra nog maar de lichtste beweging gemaakt wordt).Ik kom echter zojuist terug van Game Mania Gent-Dampoort waar me verteld werd dat ik voor een nieuwe joy-con zou moeten betalen omdat de fabrieksgarantie van Nintendo slechts 1 jaar betreft. Desondanks staat uitdrukkelijk vermeld op jullie website (https://www.gamemania.be/FAQ) Op al onze consoles zijn naast de geldende fabrieksgarantie ook de wettelijk bepaalde garanties van toepassing. De fabrieksgarantie mag dan misschien maar 1 jaar gelden, de wettelijke garantie bedraagt nog steeds 2 jaar.Ondanks ik dit alles uitdrukkelijk in jullie winkel vermeldde, wensten jullie toch niet jullie verantwoordelijkheid op te nemen.Langs deze weg hoop ik dat jullie dan toch nog beslissen om dit te doen.

Berichten (8)

Game Mania

Naar: R. V.

18/04/2019

Wil je een extra opmerking sturen? Reply dan op deze email.Beste, Wij hebben jouw Game Mania klantenservice aanvraag (70550) ontvangen. Ons klantenservice team zal je aanvraag zo snel mogelijk behandelen en beantwoorden.Wil je graag een extra opmerking sturen, reply dan eenvoudig op deze email. ----------------------------------------------Klachtenbox, 18 apr. 12:53 CEST ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Game Mania.[22WL24-GQLE]

Game Mania

Naar: R. V.

18/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

R. V.

Naar: Game Mania

18/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

Game Mania

Naar: R. V.

18/04/2019

Wil je een extra opmerking sturen? Reply dan op deze email.Beste, Wij hebben jouw Game Mania klantenservice aanvraag (70564) ontvangen. Ons klantenservice team zal je aanvraag zo snel mogelijk behandelen en beantwoorden.Wil je graag een extra opmerking sturen, reply dan eenvoudig op deze email. ----------------------------------------------Klachtenbox, 18 apr. 14:11 CEST ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ROBIN VANDAELE ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Game Mania.[7OP0ED-XVXR]

Game Mania

Naar: R. V.

19/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

R. V.

Naar: Game Mania

19/04/2019

Beste,Alvast bedankt voor al jullie hulp.Jullie mogen inderdaad de de instructies bezorgen via het e-mail adres op mijn klantenkaart (dit zou robin.vndaele@gmail.com) moeten zijn.Met vriendelijke groeten,Robin Vandaele.

Game Mania

Naar: R. V.

19/04/2019

Wil je een extra opmerking sturen? Reply dan op deze email.Beste, Wij hebben jouw Game Mania klantenservice aanvraag (70641) ontvangen. Ons klantenservice team zal je aanvraag zo snel mogelijk behandelen en beantwoorden.Wil je graag een extra opmerking sturen, reply dan eenvoudig op deze email. ----------------------------------------------Klachtenbox, 19 apr. 12:25 CEST ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ROBIN VANDAELE ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Game Mania.[8DZK5W-YKDO]

Game Mania

Naar: R. V.

19/04/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform