Geachte mevrouw/heer,
Op 23/1/2025 heb ik een Samsung s25+ besteld via telenet. Op 1/2/25 werd dit toestel geleverd. In de actievoorwaarden van telenet stond dat ik een Galaxy Watch7 LTE gratis erbij kreeg. Ik heb de registratie gedaan via jullie website. Hiervoor heb ik eerst contact opgenomen met de klantendienst want was niet eenvoudig terug te vinden.
Echter, de aanvraag werd afgekeurd en ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Zij vroegen nog een aantal bijkomende documenten die ik heb bezorgd.
Enige tijd later merkte ik dat mijn aanvraag nog steeds niet goedgekeurd werd. Opnieuw heb ik contact opgenomen met de klantendienst en nu willen ze een pakbon hebben. Deze pakbon heb ik ondertussen niet meer en telenet kan hiervan ook geen kopie bezorgen.
Ik denk nochtans met de documenten die ik heb aangeleverd dat ik voldoende heb aangetoond dat ik tijdig de GSM heb gekocht.
Ik betreur ten zeerste deze service en zou dit graag zo snel mogelijk in orde zien komen.
Registratienummer van mijn aanvraag is BEL16303628FDPS
Mailadres: john.putzeys@gmail.com
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Betalingsbewijs
- Aankoopfactuur