Geachte mevrouw/heer,
Op 30/08/2024 kocht ik een galaxy watch 6 in uw winkel en betaalde ik er 232.99 voor.
Na 3 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, het polsbandje van het uurwerk scheurt.
Op 27/11/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat dit niet gedekt zou zijn door de garantie. Samsung zou aangeven dat dit bij normaal gebruik niet kan kapotgaan.
Dit uurwerk is bedoeld om mee te sporten en onder water te houden.
Bij het douchen altijd uitgedaan uit gewoonte.
Voor de rest heb ik een kantoorjob dus kan ik niet vinden dat er geen 'normaal' gebruik is geweest.
Bandje moet elke dag wel minstens 1 keer los om op te laden, maar dit is een eigenschap van het uurwerk ( batterijduur ).
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 30 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs (polsband, rest van uurwerk is in orde )
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· Orderbevestiging
• Foto van scheur