DIGI 320014650
Geachte,
Geachte heer Cédric Fabrice D De Smedt,
Wij hebben uw klacht met betrekking tot de problemen die u heeft ervaren met het niet kunnen bellen naar de Beobank service center op het telefoonnummer 026222000 goed ontvangen.
Er werd op 30 januari 2025 hiervoor een ticket aangemaakt en naar het technische dienst gestuurd om u te helpen om deze probleem op te lossen. Dit werd dezelfde dag helemaal opgelost door onze technische dienst.
Inverband met het moeilijk bekeikbaarheid met onze Helpdesk, willen wij onze oprechte excuses aanbieden. Door de drukte die wij ervaren, hebben wij u helaas niet naar wens kunnen helpen.
Na het bekijken van uw contract, hebben wij effectief vastgesteld dat u uw abonnement inmiddels heeft stopgezet en geen klant meer bent van Digi. Het spijt ons dat onze samenwerking op deze manier is beëindigd.
Indien u in de toekomst weer gebruik wil maken van onze diensten, helpen wij u graag.
Referentie:
@@REF_ID@8f87e0d3941089e7d0@REF_ID@@
Met vriendelijke groet,
Chaimae
Fiber questions?
Explore our FAQ
DIGI Belgium
T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles