Terug

géén mobiele data, géén Internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

E. E.

Naar: Digi

30/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11 december 2025 heb ik met uw bedrijf een contract gesloten voor de levering van telecommunicatiediensten met het nummer 11862. Tot op heden, 20 dagen later, is de dienst nog steeds niet geïnstalleerd en werkt hij nog steeds niet, ondanks talrijke telefoontjes, die NOOIT beantwoord worden, ondanks ontelbare mails en Whatsapp berichten naar uw klantendienst. Met vriendelijke groeten,

Berichten (7)

Digi

Naar: E. E.

02/01/2025

Geachte meneer Espagnet, Heel erg bedankt voor uw bericht en voor het aankaarten van uw probleem. We hebben deze middag aan de telefoon gesproken en we hebben samen de APN instellingen overlopen om uw mobiele data te activeren. Na een paar pogingen is het ons uiteindelijk gelukt om de mobiele data te activeren. Het probleem lag bij de APN instellingen die u ingesteld had, maar waren niet gebleven op hoe u ze had ingesteld. Het probleem is nu opgelost en u kan gebruik maken van de mobiele data. Nogmaals onze excuses voor het lang wachten en hierbij willen wij u ook bedanken voor uw geduld.Mocht u nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om u te helpen. Ik wens u nog een fijne dag verder. referentie:@@REF_ID@edca0d15304e7e90f1@REF_ID@@ Klacht nummer:11755418 Met vriendelijke groeten, Sokayna Customer Care E:care@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium -Rue de l’Hôpital/Gasthuisstraat 31, 1000 Bruxelles/Brussel

E. E.

Naar: Digi

10/01/2025

Beste, Ik denk dat er nog een probleem is nl. ik heb een probleem met mijn e-mail sinds ik bij DIGI ben. Op mijn smartphone worden de mails opgesplitst tussen Prioriteit en Overige. Het probleem doet zich voor bij de mails die in Prioriteit terecht komen. Ongeveer de helft van die mails komen binnen onder postmaster@outlook.com met bericht "Delivery has failed to these recipients"... Ik denk dat dit bij jullie zou kunnen liggen: e-mail NIET goed overgezet... Krijg ik een antwoord ?

E. E.

Naar: Digi

28/01/2025

Beste, Een normaal telefoongesprek met een normaal nummer van Beobank Service Center is NIET mogelijk. Ik moet mijn telefoongesprekken doen met de telefoon van mijn vriendin die nog steeds bij Proximus is ... Gelukkig maar ... Ik probeerde meer dan 10 x op 3 of 4 verschillende dagen te bellen naar 02 622 20 00: er wordt géén call opgebouwd! Telefonisch contact met jullie is nog steeds een hopeloze zaak... Onmogelijk !

E. E.

Naar: Digi

29/01/2025

Beste DIGI, Aangezien jullie NOOIT telefonisch een call beantwoorden, NOCH schriftelijk antwoorden op een klacht bij Test -Aankoop, zie ik me genoodzaakt om van operator te veranderen. Het was een geweldige tijd bij DIGI !

Digi

Naar: E. E.

30/01/2025

DIGI 320013407 Geachte meneer Espagnat, Hartelijk dank voor uw bericht en het onder onze aandacht brengen van het probleem. Onze excuses dat uw klacht niet eerder is opgepakt, dit is te wijten aan de drukte. We zullen uw situatie zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. U heeft aangegeven dat u niet kunt bellen naar het nummer van het Beobank Service Center. Dit hebben wij inmiddels geëscaleerd naar de technische dienst, die zich zal inzetten om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wilt u nog even wachten zodat wij het toch nog voor u kunnen oplossen? We begrijpen dat het vervelend is om te moeten wachten en stellen uw begrip zeer op prijs. (Referentie: @@REF_ID@8f87e0d3941089e7d0@REF_ID@@) Met vriendelijke groet, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Fiber Test Team T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

E. E.

Naar: Digi

04/02/2025

Bedankt voor jullie bericht! Echter, jullie helpdesk is en blijft een ramp! Ik heb daarom besloten om over te stappen naar een operator die wél de telefoon opneemt. Succes verder.

Digi

Naar: E. E.

05/02/2025

DIGI 320014650 Geachte, Geachte heer Cédric Fabrice D De Smedt, Wij hebben uw klacht met betrekking tot de problemen die u heeft ervaren met het niet kunnen bellen naar de Beobank service center op het telefoonnummer 026222000 goed ontvangen. Er werd op 30 januari 2025 hiervoor een ticket aangemaakt en naar het technische dienst gestuurd om u te helpen om deze probleem op te lossen. Dit werd dezelfde dag helemaal opgelost door onze technische dienst. Inverband met het moeilijk bekeikbaarheid met onze Helpdesk, willen wij onze oprechte excuses aanbieden. Door de drukte die wij ervaren, hebben wij u helaas niet naar wens kunnen helpen. Na het bekijken van uw contract, hebben wij effectief vastgesteld dat u uw abonnement inmiddels heeft stopgezet en geen klant meer bent van Digi. Het spijt ons dat onze samenwerking op deze manier is beëindigd. Indien u in de toekomst weer gebruik wil maken van onze diensten, helpen wij u graag. Referentie: @@REF_ID@8f87e0d3941089e7d0@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, Chaimae Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform