Terug

géén levering gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: EMMA Matelas

18/09/2023

Beste, ik bestelde op 23/07/2023 bij Emma-matras 2 Emma Flip Topper 80x200 en heb deze ook direct betaald. Ik kreeg als leveringsdatum tussen 28/7 en 4/8. Omdat er géén levering was heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst, deze was echter niet bereikbaar, enkel een muziekje dit tot 3x 15 minuten toe. Contact per email opgenomen, hier kreeg ik antwoord op in het Engels , er was vertraging opgelopen door drukte en de levertijd zou nu tussen 21/8 en 28/8 zijn. Nog steeds géén levering. Terug contact opgenomen via email, deze keer gingen ze leveren tussen 28/8 en 4/9. Nog steeds géén levering. Terug contact opgenomen via email , nu gingen ze leveren tussen 11/9 en 15/9. We zijn vandaag 18/09/2023 en heb nog steeds géén levering gekregen. Graag uw tussenkomst aub. Emma matras is bekroond door testaankoop maar hun service laat heel veel te wensen over.mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform