Beste, Hier weer eens, dit voor de zoveelste keer al!Ik wou héél graag genieten van de zomeractie!Ik ga speciaal naar de winkel op aanraden van jullie uit om te horen welke acties er lopen en voor wat meer informatie in te winnen.Persoon werkende in de winkel, ziet klanten liever gaan dan komen!Ze werken met 2 personen in de winkel waar ik ga.Persoon 2, sociaal en behulpzaam, persoon 2......Er komt meer werking van lucht dan de persoon zelf!Weken verder, ik moet mij naar de winkel begeven mede mijn afstandsbediening stuk was.Terwijl ik daar was, vroeg ik welke acties er liepen en of ik nog kon genieten van de zomer actie.Gewoon eens als klant horen wat er allemaal mogelijk was!Nog geen 3min en ik stond al terug buiten!Ik hoorde alleen, ja ja hoor, u kan alles online vinden.....Meneer had totaal géén zin om niks te doen!Had totaal géén gehoor naar mijn vraag!Ik walg van mensen waar je klant bent, u zo behandelen!!!!Hier was je en ben je totaal geen Koning! (klant is Koning)!!!Waarom is dit nodig? Waarom zo respectloos zijn tegen klanten?Waarom géén zin om klanten te helpen of te woord te staan?!In ieder geval ga ik mij eens informeren bij Ipsos of andere diensten of ze eens een mystery shopper kunnen langsturen.Ik ben het gewoon met dat gedoe van Telenet!Ik heb jaren een goede en vriendelijke band gehad met Telenet.Altijd vriendelijk, behulpzaam en uitstekend diensten/producten!Maar waar is dat in godsnaam gebleven? De laatste 1a2jaar is het zelf extreem bergafwaarts gegaan.....De laatste tijd hoor ik 101 verhalen, dat ik dit moet doen en dan weer dat moet doen en dit en dat en dit en dat.....Nu ben ik weer eens achter een nieuwe afstandsbediening moeten gaan, dit door dat de vorige plots stuk ging!Ik ga eens de rollen omdraaien binnenkort!Mijn geduld en respect tegenover jullie zat op 99% deze is gezakt naar 9%!Mvg