Terug

Fysieke ZARA cadeaukaart kan niet geactiveerd worden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Zara Belgium

07/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 13 september 2024, kocht ik via uw website een fysieke cadeaukaart aan. Deze cadeaukaart werd op 18 september 2024 aan huis afgeleverd. Ik deed de giftcard cadeau aan mijn dochter. Een fysieke cadeaukaart moet eerst nog geactiveerd worden alvorens ze kan gebruikt worden. Echter, na herhaalde pogingen, zowel door mijn dochter (ontvanger) als mijzelf (besteller), lukt het niet om de cadeaubon te activeren. Nochtans hebben wij alle instructies correct gevolgd. We krijgen steeds een foutmelding, die bovendien boordevol taalfouten staat (zie bijlage). Reeds een week lang tracht ik bij ZARA een oplossing te vinden voor het probleem, zowel via chat als telefonisch. Telkens opnieuw krijg ik een andere persoon aan de lijn, telkens opnieuw krijg ik dezelfde standaardvragen (bestelnummer, welke foutmelding, ...). Vervolgens krijg ik telkens opnieuw de melding dat het probleem wordt doorgegeven aan de interne dienst van ZARA en dat ik na 2 werkdagen een terugkoppeling zal ontvangen. Steeds tevergeefs. Telkens opnieuw krijg ik van de weerom andere dame die ik aan de lijn heb te horen dat ze een formulier zal invullen, dat het probleem wordt doorgegeven en dat ik 2 werkdagen moet wachten. Om hopeloos van te worden. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik nam ook telefonisch contact op met een ZARA winkel in de omgeving (Waasland Shopping Center Sint-Niklaas) in de hoop dat men aldaar in de winkel de kaart zou kunnen activeren, maar ik kreeg daar te horen dat dit onmogelijk is omdat de kaart via de website werd aangekocht. Ik wacht nu ondertussen een week! Omdat de kaart niet geactiveerd kan worden is het voor mijn dochter onmogelijk om met de kaart een aankoop te doen. Nochtans werd de kaart wel reeds bij aankoop betaald. Ik vind dit onaanvaardbaar. Daarom verzoek ik u onverwijld om de activatie van deze cadeaukaart in orde te brengen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kasticket (e-Ticket - met QR code) - Bewijs en gegevens van de levering - Screen shot van de foutmelding


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform