Terug

Fysieke kaart voor fitness

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

X. W.

Naar: Basic-Fit

08/08/2023

Dear me bestelde een fysieke fitness kaart van €20 afgelopen vrijdag, maar op zaterdag, omdat ik vergat om een fysieke kaart mee te nemen en zag dat het kan worden omgezet in een qr-code voor gebruik op mijn telefoon, ik heb geklikt om een qr-code te gebruiken, maar kan nu niet doorgaan met het gebruik van een fysieke kaart om toegang te krijgen tot de sportschool.Nauwelijks drie dagen later kon ik de fysieke kaart niet meer gebruiken, wat een zeer slechte gebruikerservaring was.Ondertussen vertelde het personeel me alleen dat ik het kwijt was of dat ik het niet kon vinden om het opnieuw te doen, maar er werd niet vermeld dat er geen qr-code kon worden omgezet.Ik ben van mening dat, zelfs om misbruik van de pasjes te beperken, een bepaald aantal omzettingen moet worden toegestaan in plaats van slechts een.Als u het gebruik van qr-codes wilt beperken, moet u het personeel toestemming geven om de fitnesskaart te beheren of de qr-code te activeren, zodat de consument beter geinformeerd wordt over de stappen.Als premium-lid kom ik vaak langs voor de fitness en de fitnesskaart is voor mij handig, maar als het zo 'n service is, ben ik erg teleurgesteld.De fitnesskaart moet dus een bepaald aantal reactiveringen geven, en het is het personeel dat het moet bedienen, niet direct door de consument op zijn mobiele telefoon. De consument kan gemakkelijk verkeerd gaan als het personeel dat het moet activeren en waarschuwen om het resterende aantal handelingen te vertellen, ik denk dat de ervaring beter zou zijn.Daarom vraag ik het bedrijf om mijn €20 terug te geven of mijn fysieke fitnesskaart te reactiveren.

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: X. W.

07/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: X. W.

08/08/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11043679 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform