Enkele weken geleden bestelde ik een droogkast bij Loeters. Ik koos voor de optie full service die me 19 euro kostte. Full service houdt in dat het toestel degelijk wordt geïnstalleerd en dus gebruiksklaar is. De droogkast werd geleverd door postnl. De twee mannen hebben het toestel op de wasmachine gezet en waren weg ondanks dat mijn moeder vroeg om deze te installeren. Ze zeiden duidelijk dat ze dit niet deden. Ik belde toen met loeters en zij meldde me dat als je online iets koopt het altijd problemen zijn met de externe leveranciers. Ik heb dat uur verschillende keren telefonisch contact gehad met de firma, de lijn werd steeds verbroken als ik werd doorverbonden. Toen stonden de leveranciers van postnl opeens terug voor de deur. Ze waren hun steekkarretje vergeten en eisten dit terug. Ik vroeg toen of ze de droogkast konden installeren aangezien ik hiervoor had betaald. Hierop antwoord 1 van de mannen letterlijk ik ben u hond niet hé. Ze gingen zonder toestemming terug langs achter naar de plaats van de droogkast. Ik heb toen met hen een discussie gehad rond het installeren en ze hebben duidelijk gemaakt dat ze enkel leverden en niets installeerden. Ik heb toen een klacht geuit via mail naar Loeters waarin ik hen de situatie beschreef en waarin ik de 19 euro terug vroeg binnen de week. Geen reactie en geen mail terug. Nadien heb ik hen nogmaals gevraagd om te reageren op de mail, over het weekend, maar tot op heden geen antwoord. Tot grote maat van ergernis werd 1 van de twee mannen van postnl ook nog eens verbaal agressief. Op zich was het product, de droogkast, zeker in orde. Over de service ben ik niet te spreken. Loeters weet duidelijk dat de externe firma gewoon postnl is en dat dit vaak misloopt doch blijven ze hiermee werken. Aan de andere kant vind ik het elementaire beleefdheid en klantvriendelijkheid om even op een mail te antwoorden. Hierbij kan ik enkel mensen aanraden het product zelf te gaan afhalen maar zeker niet te kiezen voor een full service aangezien je het toch zelf moet doen. Aan de andere kant zou ik ook niet kiezen voor levering aangezien de heren van postnl een kort lontje hadden. Ik vind het spijtig dat ik via deze weg Loeters deze review moet geven, maar op een andere manier wordt ik niet gehoord.