Terug

full service niet voldaan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Elektro Loeters N.V.

11/12/2018

Enkele weken geleden bestelde ik een droogkast bij Loeters. Ik koos voor de optie full service die me 19 euro kostte. Full service houdt in dat het toestel degelijk wordt geïnstalleerd en dus gebruiksklaar is. De droogkast werd geleverd door postnl. De twee mannen hebben het toestel op de wasmachine gezet en waren weg ondanks dat mijn moeder vroeg om deze te installeren. Ze zeiden duidelijk dat ze dit niet deden. Ik belde toen met loeters en zij meldde me dat als je online iets koopt het altijd problemen zijn met de externe leveranciers. Ik heb dat uur verschillende keren telefonisch contact gehad met de firma, de lijn werd steeds verbroken als ik werd doorverbonden. Toen stonden de leveranciers van postnl opeens terug voor de deur. Ze waren hun steekkarretje vergeten en eisten dit terug. Ik vroeg toen of ze de droogkast konden installeren aangezien ik hiervoor had betaald. Hierop antwoord 1 van de mannen letterlijk ik ben u hond niet hé. Ze gingen zonder toestemming terug langs achter naar de plaats van de droogkast. Ik heb toen met hen een discussie gehad rond het installeren en ze hebben duidelijk gemaakt dat ze enkel leverden en niets installeerden. Ik heb toen een klacht geuit via mail naar Loeters waarin ik hen de situatie beschreef en waarin ik de 19 euro terug vroeg binnen de week. Geen reactie en geen mail terug. Nadien heb ik hen nogmaals gevraagd om te reageren op de mail, over het weekend, maar tot op heden geen antwoord. Tot grote maat van ergernis werd 1 van de twee mannen van postnl ook nog eens verbaal agressief. Op zich was het product, de droogkast, zeker in orde. Over de service ben ik niet te spreken. Loeters weet duidelijk dat de externe firma gewoon postnl is en dat dit vaak misloopt doch blijven ze hiermee werken. Aan de andere kant vind ik het elementaire beleefdheid en klantvriendelijkheid om even op een mail te antwoorden. Hierbij kan ik enkel mensen aanraden het product zelf te gaan afhalen maar zeker niet te kiezen voor een full service aangezien je het toch zelf moet doen. Aan de andere kant zou ik ook niet kiezen voor levering aangezien de heren van postnl een kort lontje hadden. Ik vind het spijtig dat ik via deze weg Loeters deze review moet geven, maar op een andere manier wordt ik niet gehoord.

Berichten (2)

Elektro Loeters N.V.

Naar: A. C.

15/02/2019

besteWij hebben de full service niet kunnen uitvoeren omdat deaansluitingspunten niet voorzien waren . Hierdoor hebben wij het toestelniet kunnen aansluiten.Deze voorwaarde staat ook duidelijk vermeld op onze website bij aankoop vantoestel en nog eens in de algemene voorwaarden.Is het mogelijk om deze klacht te verwijderen gezien wij niet in fout zijn?dank bij voorbaatMet vriendelijke groetenElektro Loeters059/33 16 25---------- Forwarded message ---------

A. C.

Naar: Elektro Loeters N.V.

15/02/2019

BesteDit is een eindeloze discussie. Er waren twee stopcontacten aanwezig. Vlak achter de droogkast wanneer ze er werd opgezet. De heren van levering zeiden gewoon dat ze aansluitingen niet deden en hebben niets vermeld van dat ze geen aansluiting zagen. Ik heb spijt dat ik het niet heb opgenomen. Zelf aan de telefoon nadien zegt de man van de winkel zelf dat externe leveranciers altijd problemen geven. Het is erg dat er dan eerlijk kan geweest worden en nadien niet meer. Draag klantvriendelijkheid wat hoger in het vaandel. Stort terug het kleine bedrag van full service en zorg in het vervolg dat je werkt met een firma die je kan betrouwen. Deze klacht is dus tot op heden geldig en ik zie dus geen reden om toekomstige kopers hier niet van te willen informeren.MvgStefanie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform