Terug

Front badkamermeubel Falper

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: VAN MARCKE

17/09/2019

Beste, Mei 2014 hebben wij onze badkamer volledig gerenoveerd. Alle meubilair, toilet, spiegelkast, inloopdouche werd aangekocht via Van Marcke. Het badkamermeubel (merk FALPER) koste in totaal bijna 3000 EUR. De front van het badkamermeubel bladert af. In eerste fase kwamen er blazen op maar nu bladert het effectief af. Op 13/07/2019 ben ik naar de winkel te Gent (Celien Beelaert) gegaan er werd een klachtendossier opgesteld (met foto's ed) en betrokken verkoopster verklaarde dat dit een meubel met hoogstaande kwaliteit is en dit niet mag gebeuren. Bovendien verklaarde mevrouw dat Falper nu een andere techniek gebruikt om dergelijke problemen te voorkomen. Er ging contact opgenomen worden met leverancier Falper en wij werden verder op de hoogte gehouden. Aangezien we nog niets vernomen hadden heb ik op 5/9 een mail gestuurd met de vraag naar stand van zaken. Op 10/09 ontving ik ene antwoord dat dit buiten de garantieperiode valt en dat we een nieuw front zelf dienen te bekostigen. Nog diezelfde dag een mail gestuurd met de vraag of dit geen fabricagefout is. Tot op heden geen reactie meer. Kunnen jullie hierin bemiddelen aub. Wij hebben destijds voor Van Marcke gekozen omdat we er vertrouwen in hadden dat dit een degelijke winkel was met kwalitatieve producten. Ik meen dat hier sprake is van een fabricagefout. Alvast bedankt. MVGDe Swert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform