Terug

frisdranken met kunstmatige zoetstoffen worden voorgesteld als het gezonde alternatief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: IKEA BELGIUM

01/11/2021

beste Ikea,woensdag 27 oktober ging ik na het bezoek aan de winkel nog naar het restaurant om er te gaan etenik stelde vast dat gewone frisdrank met suiker niet verkrijgbaar was (cola en fanta), maar enkel de variant met kunstmatige zoetstoffentot mijn grote ontsteltenis stel ik vast dat frisdrank met kunstmatige zoetstoffen als beter en of gezonder dan de gewone frisdranken met suiker word voorgesteld, dit door de keuze weg te nemendit terwijl kunstmatige zoetstoffen verre van gezond zijn, om dan nog maar te zwijgen over de vrije keuze van de klantook aan de tapinstallatie is het raden was de suikervrije citroenlimonade dan wel of niet bevat... smaak zat er alvast niet in...

Berichten (2)

IKEA BELGIUM

Naar: J. C.

04/11/2021

Hallo Mr Clercx,We hebben uw bericht ontvangen.Wij danken u dat u de tijd hebt genomen om ons uw feedback te sturen.Volgens de IKEA FAMILY kaart die u ons bezorgde, werden uw aankopen gedaan in de IKEA Gent winkel.Wij zullen uw bericht dan ook doorsturen naar de verantwoordelijken van de IKEA Gent winkel.Dank u voor uw feedback.Met vriendelijke groet,IKEA

J. C.

Naar: IKEA BELGIUM

30/11/2021

beste Ikea,we zijn nu vele weken verder en nog steeds heb ik geen antwoord mogen ontvangengroeten,Jo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform