Beste, Ik had sedert een tweetal jaar via FNAC een verzekering genomen bij oa de aankoop van een dure laptop. De aanbevolen partner door Fnac was SFAM. Bij het afsluiten van mijn kwartaal, als zelfstandige, zie ik dat er ineens voor een totaalbedrag van 243,9 € voor deze zelfde verzekering is afgegaan in de maand juli. Ik kijk naar mei en april ... en ook daar zelfs nog meer voor dezelfde verzekeringen. Gezien ik ook een verzekering had voor een prive-laptop, ook even die rekening gecheckt: idem. Even gebeld met het bedrijf: Mevrouw, U had de mail van drie maanden geleden waarbij de verandering naar Celside is gecommuniceerd moeten beantwoorden door te zeggen dat u die extra diensten niet wilde. Ik had die mail zeer diagonaal gelezen, pas weken nadat deze verstuurd was, gezien hij in de spam zat. Te laat dus... Persoonlijk cind ik het wel heel erg frauduleus dat het niet beantwoorden van een mail, leidt tot de creatie van nieuwe domiciliëringen bij de bank. Voor alle domiciliëringen van de afgelopen 8 weken, heb ik via de bank een terugvordering gevraagd maar ik heb er nog geen zicht op, of dit zal lukken. Sinds de contractwijziging per 01/04, heeft deze situatie me 1711,42 € gekost. Mijn vraag is, wat ik nog kan / moet doen om deze bedragen terug te vorderen. Ik wil dat alle betalingen vanaf 01/04 verhoed worden. Mij lijkt het behoorlijk onwettig om zo'n praktijken te gebruiken. Van harte dank voor uw hulp.Vriendelijke groeten,Inge