Terug

Frauduleuze praktijken met directe eis tot incassobureau bij Parship

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: PARSHIP

18/12/2023

Beste, In oktober 2023 heb ik me aangesloten bij Parship. Ik merkte al snel dat dit niets voor mij was. Mannen wouden geen relatie maar enkel one night stand of zaken die ik helemaal niet wou. Ik had net buiten de opzegtermijn een mail gestuurd maar niet met de correcte gegevens. Ik hang dus vast aan een wurgcontract van 2 jaar. Nadat ik mailde dat ik niet tevreden was van Parship werd mijn account geblokkeerd. Echter ben ik wel nog steeds verplicht om te betalen tot oktober 2025.Na enkele mails te sturen met de vraag of we tot een compromis te komen starten ze direct over de verplichting van het gehele bedrag van €610 te betalen of ze gaan verder met een incassobureau. Ze stellen telkens dezelfde, onpersoonlijk gerichte vragen zoals bv heeft u financiële problemen. Ik had dit al reeds uitgelegd en stellen deze vraag opnieuw. Ik ben een alleenstaande mama met een studerende dochter. Doordat ik de Nederlandse taal niet 100 % machtig ben lijkt het erop dat er mij een wurgcontract aangesmeerd werd. Ik voel me opgelicht en ongehoord. De site is in de verste verte niet wat ze verkondigen. De fake profielen zijn echt realiteit. Ik wil tot een compromis komen met Parship. Ik ga geen €610 betalen voor iets wat ik niet gebruik. Ik heb maand oktober-nov-dec 2023 al betaald omdat ik geen problemen wil met een incasso bureau. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie samen met mij tot een compromis kunnen komen. Ik lees hier verschillende maffiapraktijken van Parship. Ik kan niet begrijpen dat zoiets mag/kan blijven bestaan. Alvast erg bedankt. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

PARSHIP

Naar: J. J.

19/12/2023

Beste Testaankoop,Hartelijk dank voor uw bemiddeling.Bij het bestellen van een premium-lidmaatschap kan gekozen worden uit drie looptijden: 6, 12 of 24 maanden. Wij bieden niet de mogelijkheid om het premium-lidmaatschap gedurende deze vaste looptijd, bijvoorbeeld per maand, op te zeggen. Daardoor is een voortijdige beeindiging niet mogelijk. Dit vermelden wij in onze Algemene Voorwaarden. Deze worden tijdens de bestelprocedure aanvaard.Bij wet geldt voor een herroepingstermijn van 14 dagen die wij uiteraard in acht nemen. Daarna geldt de gekozen looptijd.De klacht wijzen wij af.Parship WebcareMet vriendelijke groeten,Jaap van LoonUw Parship klantenservice © 2001-2023 PE Digital GmbH - Made with ❤ in HamburgManaging Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert Murschenhofer, Claudio di VincenzoPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---002:000988:31657---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform