Terug

Frauduleuze inschrijving op groepsaankoop,energie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Mega

10/01/2020

Geachte,Ik heb via internet meer info gezocht voor de groepsaankopen energie voor de Overijsenaars een initiatief van Wikipower.Ik moest verschillende vakken invullen, zoals adres, type en nr meter etc.. Zonder dat ik dat wenste, kreeg ik pots melding van Wikipower :Beste Walter, u...uw intekening op het groepsaankoop is bevestigd. Ik heb onmiddellijk mail gezonden dat ik dit niet wens. Toch bleef ik bevestigingen krijgen dat ik overstapte naar Mega (Ze mixen verschillende merknamen door elkaar)! Ik heb in totaal 3 mails gezonden om uitdrukkelijk mijn zogezegde inschrijving ongedaan te maken, en vraag dat ze me dit bevestigen. Wikipower beweerd dat ze dat niet kunnen (!?), Mega antwoordt niet, maar heeft wel mijn huidige energieleverancier (Engie) gemeld dat ik overschakel!

Berichten (1)

Mega

Naar: W. D.

13/01/2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -----------------------------------------------Mise à jour par  : SandR Leuven, 13 janv. 11:20 CETBeste meneer De Groof,De kans is groot dat u de nodige stappen had ondernomen om de overstap via de groepsaankoop van Wikipower in gang had gezet, anders hadden wij nooit uw gegevens kunnen ontvangen. Vandaag hebben we het nodige ondernomen om ervoor te zorgen dat u niet zal overstappen naar Mega. U zal dus bij uw gekozen energieleverancier blijven. Pas gisteren hebben wij de eerste e-mail van u mogen ontvangen waarbij u ons vraagt de contracten te annuleren.We hopen dat u tevreden bent met de oplossing om u niet klant te maken van Mega. Mocht u in de toekomst toch interesse hebben in onze diensten kan u ons steeds contacteren via 016 67 60 60.Met vriendelijke groeten,GaetanKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u)Contacteer ons* * *Kent u ons **peterschap-systeem**? **Bespaar Eur 400** voor 10 nieuwe aangebrachte klanten.U kan uw **voorschotfacturen en gegevens beheren** via uw online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Cet e-mail provient de Mega.[22Z8PQ-V4R7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform