Drie jaar geleden had ik een account aangemaakt via mijn facebookaccount. Daarbij had ik geopteerd voor een Edreams Prime abonnenment (jaarlijks). Vorig jaar zag ik dat de domiciliering doorliep, lag aan mij en dus mijn verantwoordelijkheid. Doch had ik geen toegang meer om dit account aan te melden aangezien ik in de periode mijn facebook account had verwijderd. 15 juni 2023 had ik hiervoor gebeld om mijn abonnement te annuleren en de situatie daarbij uit te leggen omtrent de toegang van mijn account.
Na deze telefoon had ik ook verwacht dat ik deze domiciliering was stopgezet.
Op 8 mei 2024 werd toch nog een domiciliering uitgevoerd op mijn credit kaart. Edreams weigert dit terug te betalen en wijt dit aan het telefoongesprek dat in 2023 abrupt werd afgelegd.
Dit was notabene nog in het Spaans (!) moeten doorgaan omdat toen in 2023 er geen enkele bereikbaarheid was naar Nederlandse of Belgische callcenter.
Ik heb al drie jaar geen gebruik gemaakt van de diensten van Edreams Prime en neem dan ook de verantwoordelijkheid voor de eerste 2 betalingen.
Maar het kan niet dat deze laatste domiciliering van 2024 nog wettig is als als al een telefoongesprek geweest is voor een annulering van abonnement én er sprake was van geen toegang tot het account.
Dit is gewoonweg frauduleus en de enige oplossing hierin is een volledige terugbetaling van de onterechte domiciliering.
Ik kan zelf geen klantnummer geven want daar heb ik geen gegevens noch toegang voor.
Mijn laatste boeking met Edreams Prime was in april 2021 met boekingnummer 7072937744