Terug

Frauduleuze debitering via domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Celside Insurance

19/04/2023

Op 19 april 2023 is er op frauduleuze wijze een bedrag van maar liefst 69,99 euro gedebiteerd van onze rekening via domiciliëring. Al sinds 2018 betalen wij ELKE maand meer dan 15 euro voor het contract, m.a.w. we hebben al duizenden euro's in deze verzekering gepompt, maar GEEN enkele keer hebben we ook maar enige terugbetaling of reparatie ontvangen na het indienen van een schadedossier! Het huidige bedrag werd ONGEVRAAGD en ZONDER onze toestemming van onze rekening gehaald, terwijl we GEEN goedkeuring hebben gegeven voor een verandering van contract of wat dan ook! Dit geld willen wij onmiddellijk terug. Voorts wensen wij PER DIRECT dit scam-contract te beëindigen.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: S. C.

24/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform