In een periode van 4 maanden gebeurden 4 frauduleuze afhalingen (4 x €49,-) op mijn rekening met mijn MasterCard: ik heb deze kaart zelf nog nooit gebruikt.Worldline stortte slechts 2 x €49,- terug ipv vier maal.Hun uitleg: je moet binnen de 3 maanden klacht indienen. Ze rekenen de datum van UITGAVE, terwijl het als rekeninghouder onmogelijk is frauduleuze afnames te zien op de datum van UITGAVE, dat zie je pas nadat het bedrag AFGENOMEN of in mindering gebracht wordt op de rekening.3 afnames gebeurden binnen de 3 maanden.t.a. ik had helemaal geen weet noch heb ik iets ondertekend waarbij ik akkoord ga dat er binnen de 3 maanden klacht moet ingediend worden.Anderzijds ben ik offshore onderwaterwerker en ben derhalve weken, soms maanden van huis met slecht tot geen internet bereik. Ik kom pas terug van Ecuador en vertrek op 02/01/2023 terug: ik kan onmogelijk mijn rekening daar nazien noch telefonisch contact opnemen met Wordline. Mijn vrouw, die volmacht heeft op mijn rekening, weigeren ze te woord te staan omdat ze enkel willen praten met de persoon wiens naam op de kredietkaart staat... Zo sta ik voor blok nietwaar.Elke 3 maanden doet onze boekhouder de kwartaal aangiftes en hij is dan ook diegene die de frauduleuze afnames ontdekte. We hebben onmiddellijk de bank gecontacteerd, de kaart geblokkeerd en de nodige stappen ondernomen: gelukkig was ik thuis. Stel dat ik niet thuis was dan kon mijn vrouw mijn kaart niet blokkeren en gingen de maandelijkse frauduleuze afnames gewoon doorgegaan zijn !? Het is toch niet normaal dat een GEVOLMACHTIGDE persoon mijn kaart niet mag/kan blokkeren!?Ik wens dientengevolge de volledige terugbetaling van de frauduleuze afnames, vermits zijzelf bij een eerder telefonisch contact 100% toegaven te weten dat dit om frauduleuze afnames ging. De reden dat ze het wisten: vermits er geen enkele andere betaling met deze kaart is gebeurd buiten deze 4 afhalingen van € 49,-.Worldline is niet correct in deze. We ontvingen een teruggave van slechts € 98,- ipv € 196.