Terug

frauduleuse betalingsherinnering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: Testaankoop

29/04/2024

Beste, Dit is ter info Ik ontving een frauduleuse mail die niet van test aankoop is om het abonnement van test aankoop 2 keer te betalen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: I. G.

29/04/2024

Beste abonnee,Geachte mevrouw Ghys,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Bij nazicht van uw abonnement hebben we het volgende kunnen vaststellen:Voor het abonnement Testaankoop + Budget and Recht + Test Connect:Hebben wij inderdaad uw abonnementsbijdrage voor de maand april niet ontvingen. Vandaar dat u deze betalingsuitnodiging van ons ontving.Uw abonnementsbijdrage voor de maand mei werd op 21 april aangeboden aan uw bank.Voor het abonnement Testaankoop invest hebben wij op 18 april uw abonnementsbijdrage voor de maand mei opgevraagd. Op 19 april ontvingen wij de abonnementsbijdrage voor de maand maart.De betalingen voor deze abonnementen lopen wel niet via hetzelfde rekeningnummer.Wij hopen u hiermee de nodige verduidelijking te hebben gegeven.Twijfel niet om ons te contacteren, op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft. We helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform