Terug

frauduleus gebruik BONGOBON

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Bongo

16/07/2023

Ik kijk vandaag op mijn bongobon account naar mijn geactiveerde bongobon (3 dagen aan zee 299 euro). Iemand heeft die blijkbaar gebruikt op 15 juni 2023. Ik heb die nooit gebruikt, ook nooit email gekregen ivm bevestiging reservatie.Suzy, we hopen dat je een fantastische belevenis hebt gehad bij West Bay***Bezocht op 15 jun 2023 - 15 jun 2023experience-imageUpplev det igen3 Dagen Aan Zee€ 299,90

Berichten (2)

Bongo

Naar: S. V.

18/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: Bongo

20/07/2023

Dus kleine update. Gisteren officieel klacht bij politie ingediend wegens internetfraude/diefstal van gegevens.Bongo heeft hotel blijkbaar gecontacteerd en is een naam genoemd FABIENNE???? Geen flauw idee wie dat is.Wij in elk geval zaten de bewuste dagen in kliniek voor controle oncologie. Dus ook GEEN EMAILS gekregen ivm reservatie.Gegevens gehackt, site gehackt? Geen controle in het hotel?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform