Terug

Frauduleus abonnement koop en spaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Koop & Spaar

21/12/2023

Beste Tot mijn grote spijt kwam ik er pas echter dat er al sinds 15/01/2020 Maandelijks een bedrag van 15 euro op mijn visa kaart gefactureerd wordt door WLY*koopspaar.be.Echter heb ik nooit (bewust) ingetekend op eender welk abonnement voor deze website. Ik vind ook nergens een mail of dergelijke terug waarin ik aangeef me hierop te willen abonneren. Deze website is frauduleus en heeft als enige doel onwetende consumenten geld te ontvreemden. Hierdoor heb ik over de jaren een som van 720 euro betaald zonder hier voor gekozen te hebben of zonder gebruik gemaakt te hebben van enige dienst.Ik heb voorlopig nog geen rechtstreeks contact opgenomen met het bedrijf omdat ik na wat opzoekingswerk heb gesnapt dat dit niets oplevert.Graag zou ik willen dat deze betalingen per direct stoppen en daarenboven een volledige terugbetaling van het betaalde bedrag.

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: G. V.

22/12/2023

Uw aanvraag Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Alle leden voordelen 10% kortingOntvang via Koop en Spaar kortingen bij vele populaire online merken. Wij maken automatisch uw tegoed naar u over.Maandelijkse LedenbonusAls lid van Koop en Spaar profiteert u van een maandelijkse ledenbonus op een aankoop bij de webwinkel via welke u lid bent geworden van Koop en Spaar. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Het Koop en Spaar Team www.koopenspaar.be ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in Belgie van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2023 WEBLOYALTY.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform