Terug

Frauduleus abonnement Koop en Spaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Koop & Spaar

24/09/2023

Beste, Ik merk de laatste drie maanden dat via mijn kredietkaart 15 euro werd afgehouden door koop & spaar.Dit is waarschijnlijk in gang gezet na een online aankoop, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar expliciet toestemming voor heb gegeven. Het is ook niet duidelijk waar dit afgehouden geld voor kan dienen (mijn saldo staat op 0 op de website.Ik stuurde al een mail naar de klantendienst om abonnement op te zeggen.Gewenst actie: aanklagen frauduleuse praktijken / stopzetting abonnement

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: S. G.

25/09/2023

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieREF: CPTBE01882603-27 Beste heer Germeijs, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende genformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Vriendelijke groet,Customer Service Koop en SpaarKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Srl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). DeOriginal Message Follows: ------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform