Terug

Fraude

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. L.

Naar: Napoleon Games

15/09/2025

Op dinsdag 2/09 werd ik het slachtoffer van fraude via napoleon games. In 1uur tijd werk ik bestolen van €198 op mijn rekening. Na alle diensten te verwittigen afspraak bij de politie, alle bewijzen zwart op wit. Krijg ik doodleuk een bericht dat ze NIETS kunnen doen! Mijn klacht totaal niet voor echt genomen en de moeite gedaan om te lezen, want dan staat er doodleuk in hun antwoord mail dat in contact moet opnemen met de politie. Wat wel degelijk gedaan is want de documenten zaten er bij. Bij deze vertrouw Napoleon games NIET. Het zijn afzetters, ze weten dat hun app zomaar gehackt kan worden en doen er niets aan!

Berichten (1)

Napoleon Games

Naar: S. L.

13/10/2025

Napoleon support Brian (Napoleon ) 13 okt 2025 09:05 CEST Beste, Onze klantendienst bedankt u voor uw contactopname. Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en willen u informeren dat deze inmiddels is doorgegeven aan het betreffende departement. U zult via een aparte e-mail zo snel mogelijk verder geïnformeerd worden. Ons team wenst u een aangename dag verder en staat uiteraard tot uw beschikking mocht u nog verdere vragen hebben. Met vriendelijke groet, Bonjour, Notre service client vous remercie de nous avoir contactés. Nous avons bien reçu votre demande et souhaitons vous informer qu’elle a été transmise au département concerné. Vous serez tenu informé dans les plus brefs délais via un e-mail séparé. Notre équipe vous souhaite une agréable journée et reste bien entendu à votre disposition pour toute question supplémentaire. Cordialement, Dear, Thank you for contacting our customer service. We have received your request and would like to inform you that it has been forwarded to the relevant department. You will be updated as soon as possible. Our team wishes you a pleasant day and remains at your disposal should you have any further questions. Best regards, Napoleon Customer Service team Napoleon cares about its customers. If you are seeking information to help you manage your gambling better, set limits restricting your deposits, or closing your account, you can do so via our Responsible Gaming portal. Klachten 15 sep 2025 08:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform