Napoleon support
Brian (Napoleon )
13 okt 2025 09:05 CEST
Beste,
Onze klantendienst bedankt u voor uw contactopname.
Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en willen u informeren dat deze inmiddels is doorgegeven aan het betreffende departement. U zult via een aparte e-mail zo snel mogelijk verder geïnformeerd worden.
Ons team wenst u een aangename dag verder en staat uiteraard tot uw beschikking mocht u nog verdere vragen hebben.
Met vriendelijke groet,
Bonjour,
Notre service client vous remercie de nous avoir contactés.
Nous avons bien reçu votre demande et souhaitons vous informer qu’elle a été transmise au département concerné. Vous serez tenu informé dans les plus brefs délais via un e-mail séparé.
Notre équipe vous souhaite une agréable journée et reste bien entendu à votre disposition pour toute question supplémentaire.
Cordialement,
Dear,
Thank you for contacting our customer service.
We have received your request and would like to inform you that it has been forwarded to the relevant department. You will be updated as soon as possible.
Our team wishes you a pleasant day and remains at your disposal should you have any further questions.
Best regards,
Napoleon Customer Service team
Napoleon cares about its customers. If you are seeking information to help you manage your gambling better, set limits restricting your deposits, or closing your account, you can do so via our Responsible Gaming portal.
Klachten
15 sep 2025 08:15 CEST