Terug

Fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: bpost

09/10/2023

Beste,Vorig jaar oktober slachtoffer geworden van fraude via bankingapp. Direct alle stappen ondernomen die nodig waren.Rekeningnummer waar geld naartoe gegaan was ook.Pas na 1 maand opent de bank van de post een dossier.Later hoor ik dat ik geen vergoeding krijg vanwege nalatigheid van mijn kant. Ik kan helaas niet aantonen dat ik geen code aan derden heb gegeven of ergens op heb geklikt.Dus bezwaar aangetekend bij de bank. Weer een maand later hetzelfde bericht van de bank: grove nalatigheid, geen vergoeding.Ombudsdienst ingeschakeld. Die geeft mij gedeeltelijk gelijk. Ik kan niet aantonen dat ik niets fout heb gedaan, bank kan dit ook eigenlijk niet. Maar omdat de bank een maand lang niets heeft ondernomen om mijn geld terug te proberen krijgen, vindt de ombudsdienst toch dat ik recht heb op een gedeeltelijke vergoeding.Weer zegt de bank neen.Ik ben het daar nog steeds niet mee eens. Ik heb niets fout gedaan, kan dit helaas niet bewijzen. Ik vind het ook jammer dat de bank mij zo behandeld nadat ik al mijn hele leven klant bij hen ben. Kunnen jullie hierin iets betekenen?

Berichten (2)

bpost

Naar: R. C.

09/10/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

bpost

Naar: R. C.

10/10/2023

De referentie van uw dossier moet worden vermeld in het onderwerp van al uw mededelingen: C23-018349-J2Geachte,We hebben uw e-mail van 09/10/2023 goed ontvangen.Uw klachtendossier werd reeds verschillende keren behandeld door ons. Eveneens heeft u het dossier voorgelegd aan de Ombudsdienst.We betreuren het dat u niet tevreden bent met het antwoord en u na de opgemaakte klacht en proces-verbaal ook geen recuperatie via hun onderzoek heeft ontvangen.We kunnen dan ook enkel onze weigering tot tussenkomst herhalen.Met vriendelijke groeten.bpost bankCustomer Services


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform