Beste,Vorig jaar oktober slachtoffer geworden van fraude via bankingapp. Direct alle stappen ondernomen die nodig waren.Rekeningnummer waar geld naartoe gegaan was ook.Pas na 1 maand opent de bank van de post een dossier.Later hoor ik dat ik geen vergoeding krijg vanwege nalatigheid van mijn kant. Ik kan helaas niet aantonen dat ik geen code aan derden heb gegeven of ergens op heb geklikt.Dus bezwaar aangetekend bij de bank. Weer een maand later hetzelfde bericht van de bank: grove nalatigheid, geen vergoeding.Ombudsdienst ingeschakeld. Die geeft mij gedeeltelijk gelijk. Ik kan niet aantonen dat ik niets fout heb gedaan, bank kan dit ook eigenlijk niet. Maar omdat de bank een maand lang niets heeft ondernomen om mijn geld terug te proberen krijgen, vindt de ombudsdienst toch dat ik recht heb op een gedeeltelijke vergoeding.Weer zegt de bank neen.Ik ben het daar nog steeds niet mee eens. Ik heb niets fout gedaan, kan dit helaas niet bewijzen. Ik vind het ook jammer dat de bank mij zo behandeld nadat ik al mijn hele leven klant bij hen ben. Kunnen jullie hierin iets betekenen?