Terug

Fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: VINTED

23/01/2023

Beste,Ik downloaede de Vinted app, om artikelen te verkopen.Bij het openen van de app kreeg ik al meteen de melding dat sinds 1/10/2022 het verplicht was om te registreren met een kredietkaart.Nadat ik alle gegevens had ingevuld, ging ik aan de slag met verkopen.Ik had al meteen reactie op een aantal dingen en ging aan de slag. Omdat het de 1ste keer was dat ik iets verkocht via de app, moest ik aanloggen met de kaartlezer via de chat kreeg ik begeleiding. Het werkte allemaal niet zo goed en ik gooide de app van mijn telefoon. 2 dagen later kwam ik erachter dat er 930,00 EUR voor mijn kredietkaart werd gehaald. Pure oplichting dus.Kunnen jullie helpen om het geld terug te recupereren?Alvast bedankt.

Berichten (2)

VINTED

Naar: L. M.

23/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. M.

23/01/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Ayoub Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform