Terug

Fraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: bol.com

05/11/2021

Dit weekend werd er door Bol.com geld afgehaald van mijn rekening voor ongeveer 4800 euro. Niets werd besteld en mijn kaart werd niet gebruikt door mij. Ervoor had contact gehad via chat betreffende de retour van een artikel. In mijn account staan geen bestellingen geen kaartgegevens of bankgegevens,vreemd is dat ik nooit via die kaart bestelligen betaal altijd via paypal en gebruik een andere rekening. Ik heb ze hierover ingelicht copijen gestuurd en ze willen niets verder onderzoeken omdat er geen bestellingen aan vasthangen Toevallig las ik nog iemand die dit weekend werd opgelicht voor 1800 euro . De bedragen gingen er in 4x af. Zo dagavond waren we op dat moment aan het eten in restaurant aan zee, de andere 2 werden in de vroege morgen van 1 november afgenomen, toen sliep ik nog.Wat nu ? Is wel heel veel geld ? Heb geen vertrouwen meer in bol.com. Hopelijk ziet iedereen dit en kan testaankoop mij helpen.

Berichten (2)

bol.com

Naar: S. M.

08/11/2021

Beste Sonia,Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Sherivabol.com Customer Carewww.bol.com---- Original Message ---- de - (CPTBE01391948-95) Date: 5 november 2021, 10:31 Klacht - Fraude - (CPTBE01391948-95) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

S. M.

Naar: bol.com

08/11/2021

Beste Dit is ondertussen gebeurd met de bewijzen. Ik heb niets besteld dus kan er ook geen afname gebeuren. Geen bestelnummer of omschrijving omdat ik niets besteld heb. Ik wil gewoon mijn centjes recupereren . Volgens de bank is er ook niets via mij gebeurd via mijn rekening. Dank


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform