Terug

Fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: FNAC BELGIUM

07/12/2020

Beste,Ik heb deze maandag een iPhone besteld op jullie website en nu staat er dat ik de bestelling heb ontvangen?  Ik heb juist nog niks ontvangen of een mail of dergelijke. Er stond dat dit 8-10 dagen ging duren dus ging dit pas deze week ontvangen. Gelieve mij te helpen want ik heb hiervoor we degelijk betaald! Ik heb al naar de fnac winkel zelf geweest ik moet eerst jullie bereiken ze hebben gezien dat er inderdaad een fout is in magazijn. Gelieve mij te helpen zodat ik mijn iphone ontvang. Anders neem ik verdere stappen. Ik krijg van niemand een deftig antwoord of communicatie. Ik heb ook al zoveel keer aan de lijn gehangen ook geen antwoord. Ik ben enorm woest ik wil mijn geld terug!

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: J. V.

26/12/2020

Beste Mevrouw Vanhove,Bedankt voor uw e-mail en uw constructieve opmerkingen over onze service. Het spijt ons dat Fnac.be niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u niet de service heeft gekregen die u als klant verdient. Wij houden rekening met uw opmerkingen om ons te helpen onze service te verbeteren.We zien dat uw probleem intussen is opgelost.Onze excuses voor dit late antwoord.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform