Terug

Fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. K.

Naar: Monizze

02/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 26/06 krijg ik de melding van Monizze dat mijn ecocheques klaar staan. Ik check op mijn app van Monizze op datum van 29/06 de stand en zie dat de ecocheques gebruikt zijn bij Coolblue op 26/06. Ik heb dan via de website een mail gestuurd naar Monizze en Coolblue. Op 30/06 heb ik gebeld naar Monizze om 8u45 om dit nogmaals melden en ze gingen mij snel terugbellen. Ik heb dan ook contact gehad met Coolblue en die hebben van Monizze een transactienummet nodig. Ik geef dit door aan Monizze, "ze gaan mij contacteren". Op 1/07 neem ik terug contact op met Monizze en dan krijg ik plots de melding dat Coolblue het transactienummer officieel moet aanvragen. Hierna neemt ik contact met Coolblue en 10min later ontvang ik deze mail die ik direct doorstuurt om 10u10 naar Monizze met de vraag de ontvangst te bevestigen. Ik hoor niets en bel Monizze om 16u. Ik krijg een vrouw aan de lijn die het dossier nog niet kende en zei dat de aanvraag eerst moest geanalyseerd worden. Bij haar antwoord naar Monizze ging ze mij in cc zetten. Tot nu niets ontvangen! Op dinsdag heb ik wel om 17u57 een mail gekregen dat ze mijn vraag ontvangen hadden en deze gingen doorsturen naar de betrokken dienst en mij gaan contacteren. Tot nu NIETS! ik vrees dat Coolblue nu de aankoop niet meer kan annuleren door de traagheid van Monizze en dat ik mijn 250€ kwijt ben door hun fout. Want hoe het komt dat iemand mijn ecocheques kunnen gebruiken heeft kan niemand mij uitleggen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen asap dat Monizze alle gegevens doorgeeft aan Coolblue en mezelf. Ook wil ik ze in gebreke stellen voor het verlies van 250€ door hun laksheid/traagheid. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Monizze

Naar: F. K.

04/07/2025

Hallo, Wij hebben uw verzoek ontvangen. Uw aanvraag werd doorgestuurd naar onze collega’s. Zij zullen contact met u opnemen zodra ze uw aanvraag hebben nagekeken. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, David Support support@monizze.be Monizze, a 100% Belgian company part of the Up Group Gasthuisstraat 31, 1000 Brussel • Rue de l'Hôpital 31, 1000 Bruxelles •Belgium www.monizze.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform