Beste Patrick,
We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.
Ik bevestig je dat je bij ons een contract had getekend op 2-1-2025. In bijlage de bevestigingsmail van je contract samen met de bijhorende tariefkaart.
Op je tariefkaart kan je volgende prijzen terugvinden:
Dag: 19,15€cent/kWh
Nacht: 15,03€cent/kWh
Ik dien te bevestigen dat deze correct zijn toegepast op je afrekening. Dit kan terugvinden op pagina 4 van je afrekening.
De periode van je afrekening loopt van 1-1-2025 tot 30-4-2025. Dit is een winterperiode waarin het verbruik gemiddeld hoger ligt dan op jaarbasis.
Aangezien je dossier is doorgestuurd naar ons invorderingsbureau intrum vragen wou jou om je openstaand saldo via hen te regelen. Je kan hen contacteren via het nummer 02 708 30 33.
Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 30 juli 2025 11:00
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: fraude