Klacht
A. P.
Naar: VINTED
Beste,Onze klant heeft op 16/02 haar Vinted account willen activeren met een mastercard van onze Bank. Zij heeft de app via de officiele google play store gedownload - en dan bij de betaalmiddelen haar kredietkaartgegevens toegevoegd (kaartnummer / vervaldag en CVC code ingevuld). Onder geen beding werd er iets bevestigd met de kaartlezer. De klant is ook niet via een link naar een externe website afgeleid. Zij is op de vinted app gebleven. Toch werd er binnen de 24u ineens een bedrag van 991 euro aangerekend op haar kredietkaart. Uit veiligheid heeft onze klant meteen haar kredietkaart stopgezet via CARDSTOP en haar vinted profiel gewist. Zij heeft klacht ingediend bij de politie. Via de klantendienst van Vinted zelf zeggen ze dat ze niet kunnen helpen gezien haar vinted profiel is gewist (nochtans zou dit kunnen opgezocht worden via het mailadres). Vinted moet hiervoor verantwoordelijk gesteld worden en wij eisen een terugstorting. Mastercard komt hierin niet tussen. Graag contact opnemen via ons (medewerker bank)
Berichten (13)
VINTED
Naar: A. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: A. P.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Aiste Team Vinted
A. P.
Naar: VINTED
Wij wensen graag dringend reactie op bovenstaande mail.Graag contact opnemen via annelies.parmentier@mandat.belfius.be.
VINTED
Naar: A. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: A. P.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
A. P.
Naar: VINTED
Beste,Intussen heeft de klant wel een mastercard afrekening van 991 EUR die ze niet kan betalen, waardoor haar rekening geblokkeerd staat. Het probleem werd 28/02 gemeld, intussen zijn we meer dan een maand later. Gelieve hier dringend gevolg aan te willen geven aub.
VINTED
Naar: A. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: A. P.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. Het antwoord op uw aanvraag zal naar uw e-mailadres worden gestuurd. Met vriendelijke groet,Benas Team Vinted
A. P.
Naar: VINTED
Beste VINTED medewerker,Tot op heden nog steeds geen mail gekregen. Graag dringend nazicht en feedback aub via annelies.parmentier@mandat.belfius.be.
VINTED
Naar: A. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
A. P.
Naar: VINTED
DRINGEND AUB - deze klacht werd eind februari opgesteld.Gelieve ons asap hiermee te willen verder helpen.Gelijkaardige cases werden reeds opgelost via deze weg, volgende stap is via een advocaat.Bedankt deze case eerstdaags te willen behandelen.
A. P.
Naar: VINTED
Beste Team Vinted - sinds 11/4 hebben wij NIETS gehoord.Is dat de dienstverlening die jullie bieden.Graag dringend contact opnemen aub of er zullen verdere stappen ondernomen worden.Er zijn mensen met gelijkaardige problemen wel reeds verder geholpen geweest.Gelieve ook deze case dringend te willen behandelen aub.Contact via annelies.parmentier@mandat.belfius.be
VINTED
Naar: A. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten