Terug

Fraude vanwege Koopspaar.be

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Koop & Spaar

30/06/2020

Beste,Begin april 2020 heb ik vastgesteld dat Koopspaar.be in de maanden februari-maart-april 2020 maandelijks 15 euro van mijn Mastercardrekening heeft gehaald. Dit terwijl ik op geen enkele manier daartoe toestemming had gegeven en van Koopspaar.be geen enkele dienstverlening hebben gekregen en/of gevraagd. Het is niet mogelijk om telefonisch, per mail of op enige andere manier in contact te treden met Koopspaar.be. Uiteindelijk hebben we onze Mastercard geblokkeerd waarna het misbruik stopte.In het totaal hebben we dus 45 euro nadeel geleden. Onze klacht bij KBC werd zonder gevolg geklasseerd met als motivatie dat we 'wellicht bij Koopspaar een abonnement hadden aangegaan'. Hetgeen we betwisten.

Berichten (3)

Koop & Spaar

Naar: T. V.

30/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

T. V.

Naar: Koop & Spaar

09/07/2020

Op uw vraag naar ons lidmaatschapsnummer kunnen we enkel vaststellen dat wij nooit een aanvraag om lid te worden van Koop & Spaar hebben ingediend. Een welkomstmail hebben dus ook nooit ontvangen. Niettegenstaande we nooit lid zijn geweest van Koop & Spaar werden wel onrechtmatig 3 maanden na elkaar (feb-mar-apr 2020) 15 euro van onze Master Cardrekening gehaald met volgende omschrijving: WLY koopspaar.be 080081694 CHE.Tony Van LeuvenFazantenstraat 17 te 9860 Oosterzele (Belgie)tony.van.leuven@telenet.be

Koop & Spaar

Naar: T. V.

10/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform