Terug

Fraude van Western Union.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. T.

Naar: WESTERN UNION

15/01/2021

Geachte,Vorig jaar, in 2020, heb ik 4 geldtransacties gedaan via Western Union Bank van België naar Burkina Faso, voor een totale som van bijna 10000 euro.Ik had het volste vertrouwen dat deze transacties zouden gebeuren op een correcte manier, omdat ik daarvoor al geld had gestort via Western Union naar andere landen.In Burkina Faso is het echter fout gelopen.De kantoorhouders daar in de Western Union Bank, hebben valse en/of ongeldige paspoorten aanvaard van de personen die zich kwamen aanmelden en hebben zich laten omkopen. Ik ben mijn geld kwijt door Fraudeurs in de Western Union Bank, aan Fraudeurs.Mijn vertrouwen is uiteraard volledig weg in WU en mentaal en fysisch is dit moeilijk te dragen.Ik heb reeds maanden getracht contact op te nemen met WU om mij een aanvaardbare oplossing aan te reiken. Ik heb zelfs naar de CEO van het bedrijf een e-mail gestuurd. Altijd word ik teruggefloten.Wat is nu 10000 euro voor WU? Een peulschilletje.Ik wil mijn geld terug en weer vertrouwen krijgen in de Western Union Bank.Voor het Misbruiken van mijn Vertrouwen en/of Fraude wil ik hen voorlopig niet aanklagen, ik wil gewoon mijn geld terug.Voorlopig ga ik ook nog niet op Sociale Media mijn verhaal doen.Ik kan altijd documenten voorleggen over dit dossier.Mijn voornaam die zij gebruiken, is Guido, zoals op mijn ID.Ik dank U voor Uw aandacht voor mijn dossier, voor Uw begrip en voor Uw antwoord.Hoogachtend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform