Klacht
M. V.
Naar: VINTED
Oppassen met de tweedehandskleding-site www.vinted.be. Gefeliciteerd, u hebt uw eerste verkoop afgerond. De koper heeft betaald met Visa. Gelieve uw Visa gegevens in te geven om het bedrag door te storten naar uw rekening... Enkele dagen later: €1500 van mijn rekening. Klacht indienen bij Visa heeft geen zin: het bedrag is al betaald en is niet omkeerbaar...
Berichten (13)
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Walter Team Vinted
M. V.
Naar: VINTED
Nog steeds geen antwoord...
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour, Merci pour votre message.Afin de vous aider à résoudre ce problème rapidement, il me faudrait quelques informations supplémentaires.Pourriez-vous m'envoyer une capture d'écran de l'erreur qui s'affiche ?À très vite !Lukasz L'équipe Vinted
M. V.
Naar: VINTED
Les captures d'écran ont disparu. La fraude a dû créer un profil avec vous, non ? Comment peut-il voler 1500€ par votre intermédiaire ???
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Pourriez-vous décrire le problème auquel vous etes confronté ?Merci d'avance pour une réponse sous 24 heuresLukasz L'équipe Vinted
M. V.
Naar: VINTED
Ik kreeg het volgende bericht op een popup venster op jullie site: "Gefeliciteerd, u hebt uw eerste verkoop afgerond. De koper heeft betaald met Visa. Gelieve uw Visa gegevens in te geven om het bedrag door te storten naar uw rekening"... Enkele dagen later: €1500 van mijn rekening. Klacht indienen bij Visa heeft geen zin: het bedrag is al betaald en is niet omkeerbaar...
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
VINTED
Naar: M. V.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Aiste Team Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten