Terug

Fraude of nalatigheid bij levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: DPD Belgium

01/08/2022

Beste, ik stond gedurende het hele geplande leveringsmoment voor de deur. Op een gegeven moment zie ik een DPD wagen voorbij rijden, zoeken naar parkeerplaats er was plaats 20 verderop), maar uiteindelijk niet stoppend, en ongeveer 5 minuten later switcht de status naar Geleverd. Onduidelijk waar en of het pakket geleverd werd, ik werd naar de afzender verwezen.

Berichten (9)

DPD Belgium

Naar: E. R.

01/08/2022

Beste Ernst,Bedankt voor uw bericht.Ht spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet naar wens verloopt.Het pakket staat nu inderdaad als geleverd om 11u56, en bij het nagaan van de GPS stond de bezorger in Targel 50-53.Dit blijkt dus een vergissing te zijn.Ik kijk het na met het lever depot, best neemt u ook contact op met de verzender, deze moet een officiële klacht invoeren nabij DPD.We houden u op de hoogte van het antwoord van onze collega's transport.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

E. R.

Naar: DPD Belgium

01/08/2022

Beste Nathalie, Dank voor het antwoord, er moet toch iemand tekenen voor ontvangst? En kan de koerier niet gewoon gecontacteerd worden? Als we het foute leveradres kennen wil ik gerust even stappen om het te gaan oppikken.Ik heb de verzender zoals gevraagd reeds gecontacteerd, alhoewel ik me wel de vraag stel waarom de vergissing (en vergissen is menselijk) ligt bij jullie, jullie weten van het probleem, jullie hebben alle noodzakelijke informatie? Waarom klant en ontvanger belasten? PS ik heb de man op de live track & trace lang bij de Travel 50-53 zien staan, nadien reed hij voorbij zonder te stoppen en pas rond 12h15 verscheen op de live track & trace dat het geleverd was. Met beste groeten, Ernst

DPD Belgium

Naar: E. R.

01/08/2022

Beste Ernst,Ik had gevraagd dit na te gaan met de chauffeur, hierbij het antwoord van transport Dit is een nieuwe chauffeur, hij heeft verkeerd gehandeld.Pakket is ondertussen retour en zal normaliter morgen opnieuw aangeboden worden.Dus het pakket werd niet geleverd, verkeerde scan van de chauffeur, hij krijgt dit pakket morgen opnieuw mee.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

E. R.

Naar: DPD Belgium

02/08/2022

Beste Nathalie, Dank je voor de de opvolging en de vlotte respons via de site van test-aankoop. Ik wacht nog even met de klacht af te sluiten tot levering (pakket is nu nog in het depot).Met beste groeten, Ernst

DPD Belgium

Naar: E. R.

02/08/2022

Dag Ernst,Ik zie inderdaad het pakket ook nog niet in levering.Ik vraag of dit vandaag nog mee gat met de bezorger.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

E. R.

Naar: DPD Belgium

02/08/2022

Dank je, kun je checken of mijn adres (Molenstraat 45, 9300 Aalst) effectief correct in de database staat. Op de mails van jullie wel, op myDPD niet (zie screenshots )

DPD Belgium

Naar: E. R.

02/08/2022

Dag Ernst,U adres zou correct op de label staan en ik heb ook nog opnieuw doorgegevn deze morgen aan mijn collega's van het lever depot Hallo, gaat dit pakket nog in levering vandaag, is gisteren al misgelopen.Name: ERNST RIETZSCHELName 2: MOLENSTRAAT 45Address: OOST-VLAANDERENCountry PC: BE - 9300City: AALSTContact informationemail: Ernst.Rietzschel@Ugent.bephone: 0032499232662Mvg,Maar bij het nagaan van de tracking zal de levering pas voor morgen zijn vrees ik, er staat code overmacht vandaag.We kregen inderdaad door dat er in Aalter achterstand is opgelopen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

E. R.

Naar: DPD Belgium

03/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

DPD Belgium

Naar: E. R.

03/08/2022

Beste Ernst,Uw klacht word doorgegeven aan de collega's van het leverdepot zodat dit met de chauffeur en zijn verantwoordelijk word opgenomen.DPD werkt met onderaannemers en heeft zelfs geen chauffeurs.Ons Managment is op de hoogte van de problemen die u aankaart.Er word dagelijks gewerkt aan het verbeteren van onze verschillende diensten transport, logistcks, klanten dienst,...Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform