Terug

fraude met identiteitskaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Proximus

20/06/2023

beste ik had een tijd geleden veranderd van operator van telenet naar proximus nu een paar maanden geleden kreeg ik een factuur van hen dat opeens meer dan 35 euro duurder was ik betaal met domicileering normaar alle maanden 26,99 eur volgens proximus zou ik in een vestiging in knokke een iphon 14 aangekocht ik ben nooit in de winkel in knokke geweest en heb zelfs geen iphone 14 ik heb klacht ingediend bij de politie die zijn het aan het onderzoeken zeggen ze ik heb klacht ingediend bij proximus die hebben het zogezegd onderzocht maar die zeggen dat ik in de winkel ben geweest met mijn iedentietijdskaart en dat ik getekend heb maar dat is onmogelijk nu is de vraag wat staat er mij te doen kunnen jullie mij helpen jullie mogen mij altijd mailen of bellen naar het nr 0495949170


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform