Terug

fraude met ecocheque kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Monizze

06/04/2022

Beste, op 31/01/2022 is met mijn monizze ecocheque kaart een bestelling gebeurd en betaald van 150,10€, nadat ik op 11/02 monizze daarvoor kontakteerde kreeg ik het nieuws dat ze hun beveiliging reeds 2maal hadden moeten aanpassen, nu heb ik gisteren antwoord gekregen dat hun, mijn verloren bedrag niet kunnen terugstorten en ik het op anderen moet verhalen, kan ik door jullie verder geholpen worden aub? mvg Duquet Dirk

Berichten (1)

Monizze

Naar: D. D.

29/04/2022

Beste,We hebben meermaals contact opgenomen met Mijnheer Duquet Dirk.Monizze is niet gehackt geweest, maar voor extra veiligheid hebben we inderdaad vernomen genomen.Dit om toekomstige gelijkaardige gevallen te vermijden.Ter herinnering, de hacking is gebeurd op site van derden waarbij dezelfde logingegevens gebruikt worden.Met vriendelijke groeten,ViensaySupport Monizzesupport@monizze.beSupportMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 77 32 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan, 18 1150 Brussels Belgiumwww.monizze.beBefore printing, think of the environment ref:_00D2p13ylD._5002p2hcIca:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform