Terug

Fraude met aangetekende zending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: bpost

09/11/2020

Beste,Ik laat mijn aangetekende zendingen en pakjes bezorgen op het Postpunt.De bovenstaande aangetekende zending heb ik niet ontvangen.De dienst requisitory heeft aan derden geïnsinueerd dat ik thuis was en de postbode heb gezien. Ik ben dus niet alleen de zending kwijt, Bpost legt ook nog eens valse verklaringen af zodat ik negatieve gevolgen ondervind, en dat terwijl deze zending niet thuis maar op het postpunt moest worden afgeleverd.De handtekening voor ontvangst die Bpost liet zien aan de derde is niet mijn handtekening, en ik kan bewijzen dat ik op het werk was. Groeten.

Berichten (2)

bpost

Naar: D. V.

10/11/2020

1-31573687477Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-EIAF3OX]

D. V.

Naar: bpost

10/11/2020

Beste,Gelieve de stukken opnieuw door te nemen.Bpost heeft de Raad voor Studievooruitgang informatie verstrekt, niet aan mij.De informatie is bovendien fout. Ik was niet aanwezig. Zie verstrekte bewijsstuk.Groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform