Beste , ik ben vorig jaar opgebeld door een vertegenwoordiger van Proximus met de vraag of ik wou overstappen en of ik interesse had in een offerte , na erover te hebben nagedacht kwam de offerte van de vertegenwoordiger veel duurder uit dan wat ik bij mijn provider betaal voor diensten, dus ben ik er niet op ingegaan, nu weken later krijg ik een bestellingsbon in men mailbox met daarop tv en internet en 2 GSM abonnementen , iets waar ik absoluut nooit heb achter gevraagd noch toestemming voor heb gegeven, ik heb direct contact opgenomen met de klantendienst waar ik aan meegaf dat ik dit absoluut niet wou, ik heb op 14 december 2017 een mail ontvangen met daar de annulatie van diensten die ik niet haf gevraagd, probleem opgelost denk je dan.... Niets is minder waar want sindsdien komen er facturen op mijn naam op mijn OUDERS hun adres dan nog wel, ik woon daar dus al 3 jaar niet meer dus hoe men daarop is gekomen is een raadsel voor mij. Na meermaals met de klantendienst te hebben gebeld werd mij telkens verzekerd dat het opgelost was en ik niets moest betalen , logisch ook want ik ben geen klant en heb ook nooit een contract getekend, maar toch blijven er elke week facturen komen en telkens moet ik daarvoor bellen, nu ben ik het beu en heb ik een klacht ingediend.