Terug

Fraude identiteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

28/02/2018

Beste , ik ben vorig jaar opgebeld door een vertegenwoordiger van Proximus met de vraag of ik wou overstappen en of ik interesse had in een offerte , na erover te hebben nagedacht kwam de offerte van de vertegenwoordiger veel duurder uit dan wat ik bij mijn provider betaal voor diensten, dus ben ik er niet op ingegaan, nu weken later krijg ik een bestellingsbon in men mailbox met daarop tv en internet en 2 GSM abonnementen , iets waar ik absoluut nooit heb achter gevraagd noch toestemming voor heb gegeven, ik heb direct contact opgenomen met de klantendienst waar ik aan meegaf dat ik dit absoluut niet wou, ik heb op 14 december 2017 een mail ontvangen met daar de annulatie van diensten die ik niet haf gevraagd, probleem opgelost denk je dan.... Niets is minder waar want sindsdien komen er facturen op mijn naam op mijn OUDERS hun adres dan nog wel, ik woon daar dus al 3 jaar niet meer dus hoe men daarop is gekomen is een raadsel voor mij. Na meermaals met de klantendienst te hebben gebeld werd mij telkens verzekerd dat het opgelost was en ik niets moest betalen , logisch ook want ik ben geen klant en heb ook nooit een contract getekend, maar toch blijven er elke week facturen komen en telkens moet ik daarvoor bellen, nu ben ik het beu en heb ik een klacht ingediend.

Berichten (4)

Proximus

Naar: A. C.

01/03/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192937684574]

A. C.

Naar: Proximus

06/03/2018

Geachte , Zoals verwacht is er van Proximus uit geen telefoon of etc gekomen , indien ik voor 9 maart geen antwoord en afhandeling heb , zal ik verplicht zijn om verdere stappen te ondernemen . Mvg, Mike Struyf

Proximus

Naar: A. C.

22/03/2018

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192937832485]

Proximus

Naar: A. C.

22/03/2018

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,SylviaHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192937890259]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform