Terug

fraude en consumentenmisleiding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: ZALANDO

10/01/2025

Korte beschrijving van uw probleem I.Situatie; • Via Instagram kreeg ik een aanbieding om dagelijks 100-300 euro te verdienen door product reviews te beoordelen en te verbeteren die op Zalando worden verkocht. • Ik krijg sinds dinsdag 7/1/2025 elke dag een lijst van 38 producten met meestal 1 tot 3 golden snippets. IK moet per product een vd drie standaard verbeteringen aanklikken en bevestigen. Ik zie enkel een product foto en beschrijving + consumentenprijs. OP de waarde van het product krijg ik 0.5% commissie. I. Issues: 1. Ik heb voor Zalando geen enkele gebruikerservaring nodig om de beoordeling te verbeteren. Deze productbeoordeling verbetert de zgn productreviews op Zalando waardoor consumenten misleid worden. Is dit het beleid van Zalando ? 2. De “ betaling” vd commissie zou gebeuren via BINGX – app digital crypto currency. a. Als nieuwe medewerker was er een (zogenaamd) deficit van 73.67 $ op mijn BINGX Ik moest daarvoor dinsdag 7/1 eerst mijn rekening op Bingx aanvullen met $ 73.67 Omdat mijn rekeningen in euro’s zijn moest ik via het crypto platform MOON 85 euro overschrijven naar de BINGX rekening De 85 euro moest ik via mijn Mastercard overschrijven. Da


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform