Terug

Fraude domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Celside Insurance

04/07/2023

Ik ging vorig jaar een verzekering aan bij SFAM ter bescherming van mijn aangekochte smartphone. Sinds april 2023 gaan er echter om de drie dagen automatische overschrijvingen naar dit bedrijf ter waarde van 16, 40 en 70 euro onder de noemer Buy Back Pack Essentiel en Pack Telephonie. In totaal ging er zo al meer dan 1000 euro van mijn rekening sinds 1 april voor diensten waar ik nooit voor getekend of om gevraagd heb.Ik heb SFAM als schuldeiser geblokkeerd in mijn bank app maar weet niet wat de gevolgen hiervan zijn. Ik wil dat deze contracten stopgezet worden (1), mijn geld teruggestort (2) maar vooral ook anderen waarschuwen voor deze malafide praktijken (3) want ik ben duidelijk niet de eerste of enige die via jullie klacht indient.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform